Wednesday, 17 December 2008

Despre altruism

Dupa o perioada lunga de meditatie si rugaciune, trei discipoli si-au luat ramas bun de la maestru si au plecat in lume. Dupa douazeci de ani, cei trei s-au intors si au venit sa-l vada pe invatatorul lor. Batranul calugar ii pofti sa se aseze in jurul lui si fiecare dintre ei incepu sa povesteasca despre ceea ce facuse in ultima vreme.

- "Eu am scris o multime de carti despre atotputernicia Domnului si le-am vandut in milioane de exemplare." incepu cel dintai cu un oaresce orgoliu in glas.
- "Asadar ai umplut asadar lumea de hartie." zise invatatorul.

- "Eu am predicat intr-o multime de locuri." spuse cel de-al doilea cu mandrie.
- "Asadar ai umplut asadar lumea cu vorbe." zise invatatorul.

- "Eu ti-am adus aceasta pernita ca sa ai pe ce sa-ti sprijini picioarele sa nu te mai doara." spuse si cel de-al treilea.
- "Tu L-ai gasit pe Dumnezeu." zise invatatorul surazand.

No comments: