sâmbătă, 27 decembrie 2008

Elixirul tineretii sau cele cinci exercitii tibetane

In urma cu cativa ani, aflam de la Luminita, o prietena care locuieste de ceva timp in Bruxelles (Lumi, mi-e dor de tine), despre cele cinci exercitii tibetane si despre efectele lor senzationale asupra planurilor mental si fizic. Le-am practicat o perioada si apoi am uitat cu desavarsire de ele. Probabil ca nu eram pregatit pentru asa ceva...

Si, cum nimic nu este intamplator, cautand astazi ceva pe Internet, am dat peste cartea lui Peter Kelder "Ancient Secret of the Fountain of Youth" care descrie aceste cinci exercitii tibetane. Ca o scurta paranteza, de fapt sunt sase exercitii :)

Vreti sa va simtiti mai bine, atat fizic cat si psihic? Vreti sa incetiniti imbatranirea si chiar sa o transformati intr-un proces reversibil? Ei bine, atunci practicati cele cinci exercitii tibetane. Exercitiile tonifica si intaresc grupele principale de muschi, realizand o conditie fizica foarte buna. Dupa ce va veti obisnui cu ele, practicarea lor va va lua numai cinci-sase minute in fiecare dimineata. Fiecare exerciu se repeta de 21 de ori si, cel mai probabil, la inceput veti reusi sa le faceti de mai putine ori. Cel mai important la inceput este sa le practicati corect, iar in timp (probabil ca intr-o luna) veti ajunge sa le puteti repeta chiar si de 21 de ori.

Eu de maine dimineata ma reapuc sa le practic :) In cazul in care v-am starnit curiozitatea si vreti sa aflati mai multe, atunci puteti descarca gratuit cartea lui Peter Kelder apasand pe acest link: "Ancient Secret of the Fountain of Youth". Iar mai jos aveti un videoclip in care sunt demonstrate aceste cinci exercitii tibetane. Sunt curios cum va simtiti dupa prima saptamana de practicare a exercitiilor.



10 comentarii:

Anonim spunea...

Am inceput sa le practic si deja ma simt mai bine.

Mugur spunea...

Multumesc pentru feedback. Cele cinci exercitii tibetane produc efecte benefice inca din primele zile de practicare.

elena spunea...

chiar au efect din primele zile; le-as recomanda femeilor care au nascut; te simti alt om fizic si psihic.

Mugur spunea...

Elena, multumesc. Si eu le practic si sunt foarte bune pentru ca ne ofera o stare de bine atat fizica cat si psihica.

Anonim spunea...

MULTUMESC!!!

Mugur Badarau spunea...

Cu drag!

Corina spunea...

Cum expiram pe gura sau pe nas?

Mugur Badarau spunea...

Corina, inspiram pe nas si expiram pe gura.

corina spunea...

Va multumesc .Asa am presupus si eu dar pt ca e foarte cum respiram am vrut sa fiu sigura.

Mugur Badarau spunea...

Cu placere.