Friday, 12 December 2008

Porumbei jumuliti agatati in bradul de Craciun

Astazi am avut o zi plina si nu mi-as fi imaginat ca o voi incheia intr-un mod mai mult decat inedit. Dupa ce am umblat aproape toata ziua pentru a rezolva diverse chestii, mai spre seara m-am intalnit cu niste prieteni la o cafenea dintr-o zona centrala a Bucurestiului.

Zgribuliti din cauza vantului taios de afara, in primele cateva minute nu am remarcat atmosfera absolut 'speciala' din cafenea. La un moment dat, de undeva de sus, a cazut o pana care l-a milimetru a evitat cana mea de ceai verde.

Cu greu va puteti imagina socul pe care l-am avut cand am ridicat privirea si am vazut o gramada de porumbei spanzurati de tavan. Nevenindu-mi sa-mi cred ochilor, m-am uitat mai cu atentie si am descoperit ca, de fapt, porumbeilor le fusesera retezate aripile si doar acestea atarnau agatate de tavan.

Cu privirea am 'maturat' intreaga camera si am descoperit ca si bradul de Craciun era impodobit cu aceleasi aripi extrase cu maiestrie de la niste porumbei albi... Cat de sadic sa fii ca sa faci un asemenea aranjament?!

Intr-o secunda am realizat ca data de 31 octombrie, cand se sarbatoreste Halloween-ul, trecuse deja si ca ne apropiem cu pasi rapizi de Craciun. Pentru a putea totusi sa ma simt confortabil in cafenea, sa-mi pot bea linistit ceaiul si sa pot discuta cu prietenii cu care iesisem, am facut un exercitiu de imaginatie si mi-am spus ca aripile alea smulse de la niste amarati de porumbei sunt de fapt aripi de ingeri... Si cum ingerii nu au sex, m-am gandit ca nu au nici corp, doar aripi, ca de porumbel... Asa ca am 'vazut' ingeri peste tot, atarnand din tavan si agatati de bradul de plastic.

Partea buna este ca, dupa experienta de astazi, ratele jumulite, prajite si agatate in vitrinele restaurantelor chinezesti imi vor parea niste heruvimi care stau la o sueta, in pauza lor de cafea.
P.S. In Londra, ratele crocante din vitrinele restaurantelor chinezesti sunt pe cale de disparitie deoarece cuptoarele folosite (pe gaz si importate din China) pentru prepararea lor nu se incadreaza in normele Uniunii Europene pentru emisiile de monoxid de carbon. Pe bune!

7 comments:

impartialul said...

ingrijorator

Mugur said...

@ impartialul

asa ma gandeam si eu

impartialul said...

intrebarea e daca ne gindim amindoi la acelasi lucru...

impartialul said...

bau. te-am prins, esti pe site

Mugur said...

@ impartialul

nu stiu sa-ti raspund la intrebare. s-ar putea sa ne gandim amandoi la acelasi lucru sau nu...

hei. acum sunt pe site.

solmosan said...

dar povestea cu ingerii jumuliti si draci impaiati cu penele de la ingeri o stie cineva?:))

Mugur said...

@ solmosan

eu unul nu stiu povestea asta. tu o stii cumva :)) daca da, te rog spune-ne-o si noua.