Thursday, 4 December 2008

Prima postare

In sfarsit! Mi-am dorit un blog de ceva timp si, de fiecare data cand ma gandeam mai serios la blog, imi tot spuneam ca nu voi gasi timp sa postez ceva macar o data pe saptamana. Asa ca am tot amanat...

Si iata ca, totusi, momentul a sosit. Astazi am fost la o lansare de carte si m-am vazut cu o prietena draga care m-a impulsionat (seara buna, Lili). Asa ca am ajuns acasa, am deschis computerul, am intrat pe Blogger si mi-am facut cont. Bineinteles ca m-am tot gandit la ce as vrea sa scriu si cuvantul "evolutie" mi-a aparut in minte. Si cum evolutia este omniprezenta, postarile mele vor fi cat se poate de diverse. Si, sper eu, daca nu utile, cel putin placute sau interesante.

2 comments:

impartialul said...

prima poastare - hai noroc si la mai mare

Mugur said...

multumesc