Sunday, 25 January 2009

Everybody has a dream...

Am primit de la Traian un e-mail care continea imaginile de mai jos (multumesc Traian pentru mesajele interesante pe care le trimiti :), imagini care m-au facut sa-mi analizez visele (se poate citi si "obiective"). Am descoperit ca unele sunt mai realizabile in comparatie cu altele. Cateodata cred ca e nevoie sa privim cumva din afara, in mod detasat, aceste vise si atunci poate ca incepem sa avem alte senzatii fata de ele si sa dialogam cu ele intr-un mod diferit. Sau poate nu...










10 comments:

ajnanina said...

mie visurile mi se par cele mai luminoase umbre pe care le purtam dupa noi... sau inaintea nostra. e bine atata timp cat le vedem exact stadiul in care se află - poate fi fantasma, iluzie, amagire, balon de sapun... sau poate fi viziunea care sa duca la actiune in acel sens.
imaginile sunt induiosatoare, pentru ca dintre cele 10 personaje nu as incuraja din toate inima decat vre-o 3-4 sa-si urmeze visul... dar asta arata doar limitele mele, nu neaparat discernamantul....

aiurea said...

cu totii avem visuri si ne dorim ca ele sa devina realitate... pentru mine visurile sunt o scapare din realitatea care nu ma implineste si atunci cand ceva nu merge visez ce ar fi ca situatia sa fie asa cum mi-o doresc. creez un fel de matrix (mi-a placut filmul :) in care imi depun visurile si astept ca ele sa fie pilula aia care da nastere realitatii pe care o vreau. si uneori visurile astea se implinesc desi unele din ele imi par irealizabile. asa ca eu as vrea sa stiu cum pot lua pilula aia buna care trasforma realitatea pe care o vreau eu.

Mugur said...

@ ajnanina
@ aiurea
citind comentariile voastre si privind din nou cele 10 imagini, mi-am adus aminte de jeff keller si cartea lui "atitudinea este totul". tipul asta este un fost avocat care, nemultumit de propria viata care parea ok si de succes din exterior, a descoperit intr-o dimineata secretul gandirii pozitive care l-a facut sa-si schimbe substantial viata. foarte pe scurt, avand o gandire benefica pentru tine, actionezi in consecinta.
de fapt, ceea ce vreau sa spun e ca batranica in baston poate avea atitudinea unei fetite, ratusca cea neagra atitudinea unei lebede albe, planorul atitudinea unui avion cu reactie si asa mai departe. pana la urma care este mai importanta: o printesa fara atitudine sau o fetita cu atitudine de printesa?
si avand atitudinea potrivita, fiecare dintre noi poate sa isi implineasca un vis sau altul...

aiurea said...

interesanta chestia asta cu atitudinea. eu ma intreb ce atitudine trebuie sa aiba omul ala care se uita singur la apusul de soare si care viseaza sa fie cu cineva. ca atitudinea ratustei am inteles-o...

Mugur said...

@ aiurea
super intrebare! o sa incerc sa ma pun in locul omului care priveste apusul de soare (eu credeam ca e rasarit de soare :) astfel incat sa descopar ce atitudine mi-ar placea sa am. privind soarele simt o senzatie de caldura si bine si imi doresc sa o impartasesc si nu am cu cine pentru ca sunt singur pe plaja. am doua alternative: imi plang de mila ca sunt singur si starea minunata data de rasaritul/apusul soarelui dispare sub povara durerii singuratatii sau ma bucur de splendoarea soarelui si a peisajului si ma gandesc cu drag ca mi-ar placea sa impartasesc senzatia si starea asta minunata si ca, la un moment dat, o voi face...

Anonymous said...

super fain! concluzia, dar si gandurile fiecaruia dintre voi care au dus la 'sentinta" lui Mugur. super! si, pentru ca tot a venit noaptea ma pregatesc sa visez.mi-ati dat curaj sa visez. intai cu ochii intredeschisi asteptandu-l pe Mos Ene, apoi dormind ... urmand, sper eu, ca maine dimineata visele sa nu ma paraseasca. Ba, din contra sa dea semne ca devin realitate. asta-i atitudinea mea de acum, datorita voua. Imi voi tine visele cu mine, bucurandu-ma ca le am. va doresc la fel si voua.

Mugur said...

@ Anonim
bine ai revenit! tine cu tine visele care iti transforma realitatea asa cum vrei tu. sunt bune si te ajuta sa ai atitudinea potrivita. voi face si eu ca tine: in seara asta, inainte de a adormi, voi trece si eu in revista visele pe care le am acum, ma voi bucura de ele si voi adormi purtandu-le cu mine peste tot.

Dana said...

Noapte buna si vise placute tuturor!

impartialul said...

hai sa sintetizez eu in trei vorbe toata polologhia de aici: nefericitii nu stiu sa se minta frumos. bai, ma lasati?

presimt ca iar o sa intru in niste polemici dubioase si va anunt ca nu asta a fost intetia mea.

Mugur said...

@ impartialul
din fericire, presimtirea ta nu s-a adeverit :)
gandindu-ma la ce ai scris, pana la urma cred ca nefericitii isi propun sa fie asa si fac tot posibilul ca sa aiba dreptate. si nici eu nu vreau sa intru n polemici dubioase :)