Friday, 16 January 2009

Oameni remarcabili - continuare


Aseara, Irina povestindu-mi ca are postari pe blogul ei dedicate oamenilor deosebiti pe care ii intalneste, mi-a indreptat gandurile catre persoanele absolut remarcabile din viata mea: bunica, Bebi, Adelina, Adi, Alexandra, Alina, Anca, Andreea, Andrei, Angela, Armina, Banu, Bogdan, Cami, Catalin, Claudia, Cornel, Cristian, Dan, Dana, Desi, Despina, Diana, Dorin, Dragos, Florina, Francois, Gabi, Galin, Irina, Iulia, Julie, Katia, Lili, Loredana, Lucian, Lumi, Mady, Mark, Marcela, Mariana, Michal, Miha, Mircea, Misha, Monica, Nick, Nicole, Nusa, Oana, Pascal, Patricea, Radu, Raluca, Ramona, Razvan, Rodica, Rumi, Serban, Silviu, Simona, Slavena, Sotiris, Stela, Teo, Tony, Traian, Uca, Valentin, Vincentiu, Violeta, Vlady, Yukiko. Ordinea este alfabetica iar in unele cazuri numele reprezinta mai mult de o persoana :)

Realizez inca o data (pentru a 'n'-a oara :) cat de norocos sunt! Dragii mei va multumesc ca existati!

4 comments:

impartialul said...

cam lunga lista. ori esti foarte putin pretentios, ori usor influentabil, ori vezi numai jumatatea plina

"numele reprezinta mai mult de o persoana :)" adica cum adica?

baga si tu un link catre irina, m-ai facut curios.

adnana said...

sunt mandra ca nu sunt doar un nume in lista ta!

Mugur said...

@ impartialul
da, sunt un norocos pentru ca lista mea este lunga desi, totusi, nu este chiar atat de lunga. sper sa fi reusit sa adaug in lista absolut toti oamenii deosebiti pe care ii cunosc.

cand am spus ca "in unele cazuri numele reprezinta mai mult de o persoana :)", ma gandeam la faptul ca mai multe persoane cu acelasi nume imi sunt dragi.

am introdus si linkul catre blogul irinei.

Mugur said...

@ adnana
chiar nu aveai cum sa fii doar un nume in lista mea! pentru mine, numele reprezinta o codificare sociala pentru abundenta de stari, emotii si interactiuni unice pe care le avem cu cei dragi. iar cei care reprezinta pentru mine doar un nume nu apar in lista pentru ca locul lor este in alta parte.