Friday, 16 January 2009

Oameni remarcabili

Desi nu am reusit sa dorm cele minim 8-9 ore de care am nevoie, m-am trezit cu multa voie buna. Si, ca totul sa fie perfect, afara ninge cu fulgi marunti iar peisajul pare desprins dintr-o poveste de iarna. Sunt undeva langa Sighisoara, la un training si, pana duminica, voi avea ceva mai putin timp liber decat de obicei asa ca nu stiu cum voi face cu blogul :)

Aseara am avut o discutie super interesanta cu Irina care m-a facut sa ma gandesc la oamenii remarcabili pe care i-am intalnit si cu care am interactionat si interactionez mult mai mult decat in cadrul unei ocazionale intalniri cometice.

O sa ma opresc aici pentru ca nu mai am timp (a se citi mi-e foame si vreau sa merg la micul dejun). In schimb, voi continua sa ma gandesc la oamenii deosebiti din viata mea si sper sa gasesc timp diseara sa scriu despre ei. De asemenea, vreau sa postez si cateva poze 'calde'.

Later edit
Acum sunt in pauza de pranz si am gasit cateva momente sa descarc rapid cateva din pozele facute cu telefonul mobil si sa le postez :) Cea mai de jos este oarecum ciudata din cauza privelistii insolite pe care a surprins-o: struti in zapada!




6 comments:

ajnanina said...

in pozele alea calde ai si niste fulgi?

Mugur said...

@ ajnanina
da, apar si fulgi de zapada in poze si totusi nu sunt la fel de spectaculosi precum cei pe care i-ai surprins tu in acea seara. au insa farmecul lor :)

ajnanina said...

multumesc, sunt superbe.
cred ca intr-un asemenea peisaj curatat de toate cele e mai usor sa te gandesti la oameni, fie ca ii iei din peisajul de afara, fie din cel al propriei tale minti.
si cu asa un decor alb, toti sunt remarcabili...

Mugur said...

@ ajnanina
multumesc frumos! peisajul este absolut senzational. o sa postez si imagini din cetatea sighisoarei care este la fel de fascinanta iarna precum este si vara.

impartialul said...

aha. deci iarna e ca vara. hmmm, si eu care auzisem la televizor ca lucrurile stau exact invers

Mugur said...

@ impartialul
si vara si iarna au propriul farmec si fiecare intr-un mod unic si profund specific.