Tuesday, 13 January 2009

Tu cine esti?



Intr-un avant usor inconstient :) m-am apucat sa imi fac curat in fisierele salvate pe laptop. Am reusit sa sterg aproape un giga de informatii si imagini complet nefolositoare si care nu fusesera vreodata deschise. Si, cum putine lucruri sunt complet intamplatoare, am dat peste textul de mai jos care ne indeamna sa reflectam asupra cine suntem. Ti-ai pus cumva in ultima vreme intrebarea cine esti de fapt? Poate ca, citind randurile de mai jos, gasesti raspunsul pe care il cauti.


Cine sunt?
Am o profesie, o ocupatie…
Dar eu nu sunt ceea ce fac!
M-am nascut in... si sunt un cetatean al…
Dar eu nu sunt de unde vin!
Am cateva proprietati…
Dar eu nu sunt ceea ce am!
Am un corp…
Dar eu nu sunt corpul meu!
Am mai multe roluri in viata…
Dar eu nu sunt un rol!
Am ganduri…
Dar eu nu sunt gandurile mele!
Am sentimente si emotii…
Dar eu nu sunt sentimentele si emotiile mele!
Am credinta…
Dar eu nu sunt credinta mea!

Eu sunt... pur si simplu eu.

3 comments:

aiurea said...

foarte complicat! eu nu am gasit raspunsul si cred ca nici nu ma intereseza sa-l caut. n-as vrea sa ma sperii de ce gasesc...

ajnanina said...

cine gaseste rational raspunsul nu e multumit...
pot sa spun ca eu nu sunt ceea ce fac, dar ceea ce sunt face ceea ce fac ca nimeni altcineva...
nu sunt ceea ce am , dar ceea ce sunt structureaza ceea ce am intr-o configuratie cu sens...
eu nu sunt corpul meu, dar ma exprim prin el, intr-un mod care ii face pe ceilalti sa ma identifice cu el...
nu sunt gandurile mele, dar sunt centrul in jurul carora ele se rotesc...
nu sunt emotiile mele, dar sunt lutul pe care acestea il modeleaza...

eu Sunt. cea mai importanta din viata mea. si, pentru clipe efemere, si din vietile altora, atunci cand li se reflecta emotiile in oglinzile mele, cand gandurile li se incurca in jurul meu, cand corpul lor atinge corpul meu cu intentii egoiste , cand ceea ce am le trezeste dorinte referitor le ceea ce ar putea avea, cand ceea ce fac eu interfera cu ceea ce fac ei...

dar trece. si Eu redevin eu, si Ei redevin ei. picaturi. intrebandu-ne si identificandu-ne.

Mugur said...

@ aiurea
cum de stii ca ai putea sa te sperii daca ai gasi raspunsul? nu e nevoie sa-mi raspunzi, doar gandeste-te.

@ ajnanina
foarte frumos spus, ajnanina!