Saturday, 7 February 2009

Il ajuti pe Brancusi?

Am primit de dimineata un e-mail de la Adelina cu indemnul de a-l vota pe Constantin Brancusi in Top 500 Artists Of The 20th Century postat pe site-ul britanic al The Saatchi Gallery. Da, competitia continua :) Nu mai tin minte exact cand am aflat pentru prima data de clasamentul asta, dar cred ca se intampla prin vara anului trecut.

Eu tocmai l-am votat din nou :) si totusi nu am reusit sa il fac sa urce o pozitie mai sus. Asa ca acum sau ceva mai tarziu, cand gasiti timp, intrati pe acest link si votati-l pe Brancusi. Dureaza doar cateva secunde. Multumesc!

Si arta este o forma de evolutie!

Image credits: Chess-Theory

P.S. Sculptura din imagine reprezinta una dintre versiunile "Sarutului".

14 comments:

Monkey said...

L-am votat!

Mugur said...

@ Monkey
Multumesc mult ca ai raspuns apelului! Cu cat suntem mai multi cei care il voteaza pe Brancusi in top, cu atat avem sanse mai mari sa oferim si o alta fata a Romaniei.

Anonymous said...

io-te-te http://www.libertatea.ro/stire/voteaza-l-pe-brancusi-229268.html

Mugur said...

@ Anonim
Super sincronicitate! Si foarte buna initiativa colegilor de la Libertatea! Felicitari!

Dana said...

Eu nu am reusit sa votez :( Am intrat pe acel link si mi-a aparut ca votasem deja. Si chiar vroiam sa votez :(

Mugur said...

@ Dana
Imi pare sincer rau! Imi dau seama ca iti doreai tare mult sa votezi. Din cate stiu eu, pentru voturi sunt luate in considerare IP-urile cu care navigheaza pe Internet cei care voteaza. Daca legatura ta la Internet se face printr-o retea de cartier sau de birou care asigneaza acelasi IP la mai multi utilizatori si unul din acesti utilizatori a votat, ceilalti nu mai pot vota. Acelasi lucru se intampla si atunci cand primesti un IP dinamic (un altul la fiecare conectare la Internet). Si daca cel care a avut IP-ul inaintea ta a votat, tu nu mai poti vota. Stiu cat este de enervant si te inteleg foarte bine pentru ca si mie mi se intampla.

impartialul said...

bai, sa stiti ca este o problema. nici eu nu am reusit sa votez. si stiu sigur ca n-a mai facut-o nimeni de la acest ip. si amaritii de pe libertatea vad ca se pling

Mugur said...

@ impartialul
nu stiu ce sa zic... nu imi dau seama care este problema in afara de ceea ce am comentat deja. uitandu-ma pe site-ul Libertatea am vazut ca in materialul postat acolo scrie ca Brancusi avea 118.600 de voturi si am verificat acum pe site-ul Saatchi si apar 118.785 de voturi. deci, intre timp, au votat 185 de persoane pentru Brancusi. din pacate insa am ajuns de pe locul 16 pe locul 17. ceilalti au votat mai cu sarg...

Costin said...

Si eu l-am votat din Spania.

Mugur said...

@ Costin
Excelent! Multumesc! Din fericire si eu am reusit sa-l votez si imi pare rau ca nu au reusit sa voteze si ceilalti.

ajnanina said...

118855, tot pe 17, la 2 voturi de 16

am primit de mai multe ori mesajul de la prieteni, l-am votat abia acum. de 2 ori, ca am 2 comexiuni la net... oricum, personalitatile mele multiple nu de simt vinovate pentru aceasta marunta infractiune...
dar cresterea rapida a numarului voturilor arata ca in perceptia si atitudinea noastra se schimba ceva.

chestie buna, pentru ca in clasamentul nostru interior, respectul fata de marii nostri a mai urcat un pic

Mugur said...

@ ajnanina
multumesc mult pentru voturi! ai reusit sa votezi si pentru inca o persoana care si-a dorit sa o faca si nu a putut din motive tehnice.

ma bucura tare mult ca s-a inmultit numarul de voturi. poate ca devenim si noi mai activi in a ne exprima ceea ce simtim cu adevarat...

Kami said...

Am votat! Wow am cautat mult mai jos initial si nu gaseam...
Locul 17 :)
Excelent! o sa dau linkul si altora ^-^

Mugur said...

@ Kami
Excelent! Ma bucur tare mult ca ai reusit sa votezi! Multumesc ca ai decis sa contribui la acest vot si ca vei da link-ul mai departe.