Wednesday, 18 February 2009

Tu cat de mare o ai?

Te-a atras titlul asta? Probabil ca da din moment ce ai ajuns sa citesti randurile astea. La ce te-ai gandit cand ai vazut titlul? Nu e nevoie sa spui cu voce tare, e doar o intrebare pentru tine...

Paine si circ, Eros si Thanatos...

Te-ai gandit de curand la ceea ce te preocupa in ultima vreme?

Ce programe TV urmaresti in cazul in care te uiti la televizor? Oare ce iti spui cand vezi masina cea noua si mare din parcare a vecinului? Cum e cand ii vezi pe Popesti imbracati ca si cum ar fi scosi din ultima revista de moda? Cat de des citesti Libertatea, Cancan si alte publicatii de genul asta? In caz ca ai timp si ti-l petreci online pe bloguri, ce iti place sa citesti? Te preocupa mai mult subiecte precum cele despre prietenie sau despre cum si-a mai marit cu un numar sau doua cupa sutienului domnisoara Y sau cum domnul X o satisface de 'n' ori pe noapte si zi pe domnisoara Y?

Iti place sa citesti despre cum isi petrec unii viata? Citesti cu aviditatea ce au facut imediat dupa ce s-au trezit? Despre cum s-au certat cu seful la serviciu? Se intampla sa iti traiesti viata citind despre viata altora? Ce iti spui cand te asezi seara in pat? Vezi ceva anume de peste zi? Te anima vreun sentiment anume?

Ai auzit despre cel mai tare restaurant din oras? Ala in care aduc nu stiu ce delicatese tocmai din Mexic? Ti-ai schimbat mobilul in ultimele sase luni? Ok, deci si tu ai iPhone. La ce cursuri ai mai fost? De fapt, intrebarea era pe cine ai mai vazut pe la cursurile alea unde te-ai dus in ultima vreme? Si cu cine te-ai mai combinat? E vreo persoana cunoscuta? Are bani? Aha.

Cum ti se pare ambalajul? E frumos? Arata bine?

Ma rog, am divagat cam mult... Intrebarea mea era cat de mare este viteza ta la Internet. Eu am o conexiune wireless de la Orange si e OK doar pentru navigare pe Internet.

Image credits: Will Merydith

52 comments:

irinatrutescu said...

A mea nu e prea mare, dar imi fac treaba ok: internet de 2 mega de la clicknet :D

Mugur said...

Irina, multumesc pentru informatie. Nici a mea nu e prea mare (3,6 Mbps) dar imi fac treaba cu ea si e mobila. Iar mie imi place sa o iau dupa mine si sa o pun la treaba ori de cate ori am nevoie :)

impartialul said...

genial. te pot plagia si eu?

Monkey said...

A mea e mare rau!!!
Mie imi place sa intru in tot felul de locuri si am nevoie de rezistenta la stres si de grosime ca sa iasa cat mai multa pentru ca am contacte frecvente, de lunga durata si cu partenere multiple in acelasi timp. Deci conexiunea mea la internet e de 20 Mbps si e UPC Internet Large :-)
Asa ca Mugure a ta e cam mica :-)

Mugur said...

Impartialule, plagiaza-ma cat vrei. Internetul e un spatiu public iar aici ideile curg de la unii la altii.

Monkey, o fi mica a mea da' e vioaie rau!!!!

Anonymous said...

si a mea e mare rau dar mie mi-e jena sa vorbesc despre asta in public. ma face sa rosesc numai ideea de a marturisi ca e de imprumut... adica ma conectez gratis la hotspot wireless

Mugur said...

anonimule, sa inteleg ca mai exista si suflete caritabile care o dau la tot cartierul? ma refer, bineinteles, la latimea de banda.

lavinia stefan said...

Mugur, dragul meu, ne-ntrebai daca ne-a atras titlul... Pe mine m-a blocat, am crezut ca nu vad eu bine: ba, sigur e blogul lui Mugur? S-a ticnit lupul, ce Dumnezeu? Dar m-am linistit repede... Bun titlul, n-am ce zice:)))
In rest, ca la Irinuca, sa traiti! Tot clicknet - se misca ok, cind vrea el. Si noi, pe-ici, ca... "la blog". Facem de toate, citim, vedem, traim de toate si... spunem de toate pentru toti :)))
O zi cu apa calda si caldura iti doresc, Mugur! :))))

Mugur said...

He he, draga mea Lavinia, mai greu sa se ticneasca lupul :) Desi cateodata se tranforma in mielusel, sau mieluselul se transforma in lup? Nu mai tin minte :)
Deci si tu tot cu click pe net :)
Oamenii aia continua sa caute ceva si nu ii deranjeaza ca ne-au sectionat tevile de apa calda si caldura. Ii las in pace pentru ca mi s-a facut super foame si ies sa mananc :)
Spor la organizarea congresului si la gestionarea rufelor curate, Lavinia! Cu drag, Mugur :))))

ajnanina said...

indiferent cum, tot gasesc eu ceva care sa fie mai mare decat a ta...
grosimea zapezii, cota apelor Dunarii, intensitatea emotiilor in perioada premenstruala... na, ca de-asta chiar n-ai deloc1

desi cu conexiunea nu stau nici eu prea grozav, da am doo: clicknet si vodafonu.
cand ma lasa una, ma duc la ailalta, da daca macar una ar fi grozava, alta nu mi-ar fi trebuit...

si da, m-a amuzat titlul, ma asteptam la diversiuni... da la conexiunea de net chiar ca nu!
vorba cuiva: suuuuuper tare!

Dana said...

Eu nu stiu cat de mare e a mea pentru ca pe mine nu ma intereseaza dimensiunea :))) E o conexiune din aia de cablu pe care o platesc odata cu televizorul.
Si stii de unde vin la tine pe blog? De pe alte bloguri unde am citit cu nesat ce-au mai facut in ultima vreme tot felul de cunoscuti si necunoscuti. Si stii unde plec? Pe Cancan si Libertatea ca le-am cam neglijat in ultima vreme. Si as deschide si televizorul dar sunt la serviciu si se uita urat colegii care ar fi bruiati in calatoriile lor pe site-uri deocheate sau bloguri. Gata plec :))) A, si n-am uitat de parfumul ala, sa stii!!!

Cristian Lisandru said...

Super tare faza, cu suspansul întreţinut până la final. E drept că la început am dat un click pe postare destul de intrigat, ulterior fiind din ce în ce mai captivat de ceea ce scriam... În ceea ce mă priveşte, folosesc Zapp Online Express, nu e mare viteza dar... jucăuşă!

Radu said...

hmmm
Conteaza 1,5 GB? Cred ca nu!
Imi aduc aminte de o seara foarte placuta cu doamne si domni (nu spun cine - becheri...) care s-a terminat cu 4 ore de bancuri porcoase.
Conteaza sa ne simtim bine in pielea noastra si impreuna cu cei de alaturi.
Orice ce este cunoscut de mintea noastra face parte din viata noastra.
Intotdeuna constientul si subconstientul (a se face diferenta intre subconstient si inconstient, va rog...) sunt parte din noi.
Ar fi interesant de discutat (inteles am vrut sa spun) ce ne face sa fim asa cum suntem. Revin la ideea ca intentiile ne definesc - indiferent de le cunoastem sau nu.
Ne rusinam de noi sau nu? Ne recunoastem sau nu? Ne supunem sau nu? In fata cui?!?!?! A NOASTRA in PRIMIUL RAND!
Asta cred eu :)
Radu (cu titirezul...)

Mugur said...

Ajnanina, daca intr-adevar vrei sa cauti ceva care sa fie mai mare decat a mea, cu certitudine vei gasi :) Sunt si situatii in care e bine sa fie mai mica :) Vorba inteleptului "ce-i prea mult strica" :)))
Buna ideea ta de a avea doua conexiuni fiindca nu ai cum sa ai una si buna.
Cand am inceput sa scriu nici eu nu stiam unde voi ajunge (cred ca folosesc o strategie asemanatoare strategiei pe care o utilizezi tu cand scrii povesti :)

Dana, esti grozava! Ai o sinceritate debordanta ca de obicei. Parca nu ai fi avocat :))) Foarte bine, nu uita de parfumul ala :)))

Cristian, multumesc frumos pentru gandurile bune. Apropo de conexiune, si eu cred ca, daca viteza nu e foarte mare, conteaza foarte mult ca e... jucausa :)))

Radu, a ta e gigantica!!! Da, in contextul asta chiar conteaza :)))
sa inteleg ca si becherii se distreaza cu chestii de la nenea Eros :))) Ma refer la bancurile alea porcoase pe care le mentionezi tu :)
Da, cred ca, atunci cand ne rusinam, ne rusinam de noi insine in primul rand si apoi de ceilalti. Atunci cand noi suntem Ok cu noi insine si ceilalti sunt Ok cu noi.
Cand ne vedem sa imi arati si mie titirezul ala ca tot il pomenesti :)

Kami said...

Genial titlul! Ma asteptam la o surpriza la sfarsit, dar in nici un caz la asta.
Sincera nu stiu cat de mare o am, la noi se imparte cu tot cartierul :)
Am avut probleme la un moment dat. Insa acum, dupa ce s-a aflat de legatura extra contractuala care invadase abuziv si fara rusine "spatiul" meu, sunt foarte multumita. Pot sa fac tot felul de ghidusii online fara rezerve.

ajnanina said...

de fapt, nu conteaza cat de mare o ai, ci cat de mare se crede ca o ai.
asta e smecheria, se presupune ca numai cineva cu adevarat ,,mare" poate propune o astfel de discutie, indiferent cat de modest se declara dupa :))

iar dupa ce amanuntele se uita, lumea te arata cu degetu si zice: asta e Mugur, cu conexiunea mare !

Ioan said...

Cica il intreaba pe Bula gasca sa de blogari... :)

A fost Bula, nevasta-ta fata mare? :)


Foarte mare!

Asa si daca iti spunem ce conexiune avem, la ce iti foloseste?

Unde vrei s-ajungi? :)

Mugur said...

Kami, super tare! La voi in cartier gregaritatea e la ea acasa si impartiti conexiunea la Internet. Am auzit ca se practica in mai multe cartiere din Bucuresti, Eu cu a mea nu pot face prea multe ghidusii online...

Ajnanina, tu ai descoperit o strategie de branding sau marketing, la ora asta nu ma pot decide :) Eu nu am lasat sa se inteleaga ca as avea-o mare. A mea e doar jucausa :) Asa ca eu sunt Mugur cu conexiunea mobila :) Multumesc frumos pentru ca te-ai gandit ca as fi creionat o astfel de strategie :)

Mugur said...

Ioane, fata mare nu o mai faci fata mare decat cu operatie si cica costa mai mult decat face :))) In schimb cu conexiunea la Internet e mai simplu, o schimbi sau eventual o tii si pe aia pe care o ai si iti mai iei inca una :) Si tot nu ne-ai spus, a ta cat de mare e? :)))

Mugur said...

Aoleu, nu ti-am raspuns la intrebare, Ioane :) Am o dilema daca conexiunea mea la Internet e suficienta sau nu si incerc sa imi dau seama. Afland cat de mare e latimea de banda a celorlalti bloggeri imi dau si eu seama, prin comparatie, daca a mea e satisfacatoare sau nu :)

Ioan said...

aud de la tine, ca daca a ta e comparabila cu a celorlati este suficienta...

pai si care e relatia dintre nevoile tale (de net) si tzeva...

A mea e de 4... 4 mega... :)

Pupici' la tot cartieru', doar la aia care stai...

Mugur said...

Ioane, m-am linistit afland ca si a ta e comparabila cu ale noastre :) Cred ca nu ma mai agit sa aflu cum as putea sa mi-o maresc pentru ca deja o gasesc satisfacatoare :)

Dom'le ce inseamna o simpla intrebare. Si cand ma gandesc ca mi-a fost cam rusine sa intreb :)

Cartieru' ala e cel pe care il mentiona si Lavinia astazi? :)))

Kami said...

Inca mai vorbiti de cartierul meu...sau suntem deja in alt sector? :))

Mugur said...

Kami, cred ca vorbim si de cartierul tau :)) Ioan este omniprezent :) Nu stiu cum reuseste dar il intreb maine dupa-amiaza :)

ajnanina said...

merge 2 in 1, si branding si marketing, asa cum se poate si mare si jucausa :)

Kami said...

Mai stiu eu pe cineva... chair ii spuneam acum 5 min sa mai dea kriptonit si la altii, ca mai avem si noi nevoie. :)

Mugur said...

Ajnanina, pai atunci putem si 3 in 1 si chiar 5 in 1. Am vazut chiar diverse promotii din astea si m-au atras :)))

Mugur said...

Aha, Kami, inseamna ca sunt mai multi :)

Ioan said...

Din ciclu, veniti mai sa va hartuiesc bai, mujicii mei...

Ne-ai hartuit si ieri boierule, atunci hai sa bem bai...

maine Mugure' ai sa ne intrebi cat e de groasa... poimaine o sa ne intrebi cat e de mica... ca stiu eu, esti politicosically corect...

si mai ce?

Mugur said...

Bai boier Ioane, sincer sa fiu nu stiu ce curiozitati voi avea maine :)

Poate una, doua, mai multe sau niciuna :) In functie de inspiratia de moment sau expiratia de dupa masa :)

Ma duc sa ma culc pentru ca maine imi incep ziua de dimineata si vreau sa-mi fac alea noua ore de somn de care am nevoie :)

Noapte buna, oameni buni!

impartialul said...

bai, ce-i golania asta p'acilea? mugur, daca bagai un titlu privind relativitatea prieteniei nici dreacu nu raspundea, dar la cit o ai de mare au dat toti navala. d'aia e blamat otv-ul si sunt infierate tabloidele, dar diaconescu va sodomiza pe veci audienta tvr cultural si libertatea o sa mucifice vesnic tirajul dilemei vechi. brrrrr

Mugur said...

Aoleu, Impartialule, creezi imagini apocaliptice si imi sare somnul :) M-am si vazut intr-un abator in care DD ne infiera pe toti cu semnul OTV :(

Iar la chestia cu prietenia, oamenii poarta sentimentul asta in suflet si presupun ca se simti dezgoliti sa il scoata afara :) De aici si tendinta de a vorbi mai putin despre chestiile cu adevarat intime :)

Acum chiar ca ma duc sa ma culc :)

Ioan said...

zambesc de ma doare gura la domnu' impartialu'

Noapte buna Mugure'!

Sa traiasca tot cartieru' De la Doamna Lav' pana la Jane

Peizanu' din Bragadiru'

Kami said...

DD ... THE HORROR!!!
Stiam eu de ce nu ma uit la televizor. Si Mugur... daca am cosmaruri o sa dau vina pe tine ;)

irinatrutescu said...

Am ras in hohote citind comentariile pe acest subiect! Nu am mentionat, poate de rusine... am si una impotenta, de la vodafone, mobila, dar degeaba. Permiteti sa trag o concluzie: Radu o are cea mai mica... 1,5, Radu draga, mai mica decat a mea! :))

Adrian said...

a mea e normala, conexiunea ca despre asta e vorba nu? se mai blocheaza netul la lucru dar acasa e ok.
Dimineata merge mai bine cu un transfer mai mare dar de la amiaza spre seara se micsoreaza... transferul. la lucru am de 10 Mbps

Mugur said...

Ioane, esti tare dom'le. Treci cu usurinta de la boierie la peizanie :) Numai un mare domn se declara cand boier cand peizan :)))

Kami, sper ca ai dormit minunat de bine. Nici eu nu ma uit la televizor :)

Irina, adevarul ne elibereaza :))) Eu apreciez tare mult ca ne-ai spus pana la urma si de cea impotenta, de la Vodafone :)))

E bine ca a ta e OK acasa, Adrian. Iar cea de la serviciu e mare, cred... Si apropo de dimineti, asa stiam si eu ca dimineata e mai mare si apoi se desumfla, se micsoreaza :)))

Adrian said...

depinde cat de mult o folosesti, cu cat o folosesti mai mult se micsoreaza :))

Radu said...

Dragilor!
Mi-a luat Impartialul vorba din gura! Cred ca este cel mai comentat post asta. Nu spun nici ca e rau nici ca e bine. Constat doar. De aici, fiecare intelege.
In acelasi sens era si raspunsul meu cu "becherii" ;)
Una peste alta mai face din cand in cand sens sa ne eliberam de prejudecati... Principalul este sa nu ne "descatusam" numai asa. Probabil e un inceput. Cand vom discuta (chiar si jumatate gluma si subtext) asa si pe alte subiecte, eu unul voi fi foarte bucuros.
NADA a fost buna, Mugur. Sa vad cu ce continui! Zau ;)
Ca sa inchei in tonul subiectului: va mai amintiti reclama la Compaq de acu fro 5-6 ani? "Nu conteaz-atat marimea, cat conteaza istetimea!" ;))
A! Sa nu uit! Mugur, titirezul e de la Impartialu' - sa ti-l arate el! :))
Ganduri bune tuturor,
Radu

Mugur said...

Adriane, jos palaria! Eu credeam ca ramane la fel sau se intareste cu cat o folosesti mai mult :)) Numai ca ai dreptate, se micsoreaza!!!! Am vazut cu ochii mei :)))

Radu, ai un omor debordant! O sa vorbesc cu Impartialul sa-mi arate el titirezul :))) Eu cred ca am reusit oarecum sa ne descatusam si, undeva in fundal, sa ne gandim si la unele intrebari care poate ca isi doreau sa ajunga la suprafata si acum au reusit.
Destepti aia de la Compaq. Imi place tare mult chestia asta cu istetimea :)))

impartialul said...

cum adica ati reusit sa va descatusati? sainteleg ca voi sunteti retinuti (inchistati) chiar si pe un blog unde interlocutorii nu va cunoasc personal?. ha. deci facind niste simple aluzii la dimensiunea organului genital vi se pare ca ati comis acte de eroism. vai voua

Mugur said...

Impartialule, unii dintre noi ne cunoastem personal, sa stii :) Plus ca am vorbit despre latimea de banda a conexiunii la Internet. Ce ti-e si cu descatuserile astea! Ajungem chiar sa vorbim si despre organele genitale :))) Te-ai descatusat? :)))

Mugur said...

Hei, Impartialule, am avut o sclipire si acum am realizat ca tu nu ne-ai spus cat de mare o ai :))) Te rusinezi? :)))

impartialul said...

n-o fac pentru ca nu vreau sa va deprim. va spun doar ca eu am trei, nu doar una singura

Mugur said...

Deci tu ai trei, Impartialule... Una nu e indeajuns... Si nici doua... E nevoie de trei... Nu mai am cuvinte...

Iulian said...

hehe...
a mea e de cartier si se da mare. merge bine si nu m-a lasat aproape niciodata! sunt multumit de ea si ne intelegem bine de tot. isi face treaba fara probleme, fara a fi nevoie sa ma rog de ea.

Radu said...

Marimi si costuri!!!
Si daca mai citeste cineva comment-urile de pe post-ul asta: vreau sa aduc aminte ca daca e mai mare banda e si mai scumpa. De aici calculul cost - eficienta/necesitate. Cred ca daca nu te arde si poti sa consumi oarece nervi, merge si ceva mai mic. Daca ai nevoie de transfer mare (eu nu am vazut, indiferent de banda garantata, transfer mai mare de 800 Mb/sec) trebuie sa platesti mai mult. Daca nu te deranjeaza ca merge ca melcul, poti sa accepti si ceva mic-mic. Spun asta fara nicio conotatie de alt fel. Conotatiie sugerate sau inchipuite au fost (presupun) doar un joc de a ne scoate din monotonia cotidiana. Sper! ;)
Ganduri bune,
Radu
PS Personal, cred ca "povestea" despre conexiune tine de cata rabdare iti permiti sa ai. Eu nu am pentru subiectul asta. Daca tot suntem in ERA TEHNOLOGIEI. Si cred Profund in Suflet ;))

impartialul said...

radu,

nu am cum sa-mi deconspir identitatea pentru ca as ramine pe drumuri... sunt prea multi indivizi in presa romanesca care si-ar da ani din viata pentru a afla cine e impartialul. de sub umbrela acestui nick, am desfiintat prea multi oameni si am spus prea multe
adevaruri dureroase pentru a imi putea permite sa ma autodenunt. un lucru e sigur (si cred ca asta te intereseaza de fapt): habar n-am cine esti si este putin probabil sa ne fi intilnit vreodata

p.s. multumesc mugur

Radu said...

Impartialule:
Cred ca exagerezi. Este perceptia mea. Daca tu te simti bine asa si asta iti multumeste viata e bine pentru tine.
Probabil ne-am si intalnit deja. Si asta nu mai conteaza :)
Era un semn de amicitie numai.
Drumuri bune in optiunea ta,
Radu

Mugur said...

Iuliane, la cat de prietenos esti tu presupun ca e OK sa o ai de cartier :))) iar cel mai important este sa nu te lase la greu si sa isi faca treaba.

Radu, imi pare tare rau ca te-ai suparat pe mine si stiu ca intelegi ca pentru mine confidentialitatea este importanta. E deja defect profesional :) De-abia astept sa iti treaca si sa te avd cu zambetul pe buze :)

Impartialule, nu ai pentru ce. Incerc sa fiu si eu cat pot de impartial :)

aiurea said...

eu inca mai am complexe asa ca nu voi vorbi despre asta...

Mugur said...

Aiurea, mi-a placut ca ai introdus cuvantul "inca" ceea ce ma face sa presupun ca iti doresti sa dai deoparte complexele astea ca oricum nu ai ce face cu ele... In ritmul tau :)