Saturday, 21 March 2009

Intalnirea cu Pupaciosii de azi, sambata

Inca nu imi vine sa cred ca am reusit sa ne intalnim! Sunt atat de bucuros ca m-am vazut cu o parte din Pupaciosi si in viata de zi cu zi! Si vreau sa va spun ca sunt la fel de minunati ca si in viata online!

Am imbratisat cate un copac in parcul Herastrau si am facut si un exercitiu legat de obiectivarea obiectivelor :) Si, bineinteles, ne-am imbratisat si intre noi! Si cum universul contribuie ori de cate ori ne dorim cu adevarat ceva, vremea a tinut cu noi, nu a plouat deloc desi a fost innorat. Iar la un moment dat, din cauza energiei grupului nu am mai simtit nici vantul care isi facea simtita prezenta la inceputul intalnirii. Si ca totul sa fie perfect, in parc am gasit si niste corturi mari instalate pentru vreun eveniment asa ca am avut si spatiu pentru exercitiul de grup. Si am petrecut si cateva ore intr-un restaurant din zona unde ne-am povestit ca si cum ne cunosteam de foarte multa vreme. Si, asa cum a sugerat Madalina, fiecare dintre noi a primit si o diploma de Pupacios semnata de Pupaciosii prezenti.

E o vibratie fantastica intr-un grup de oameni minunati care sunt calauziti de aceleasi energii si care si-au gasit timp sa se intalneasca, Madalina venind chiar de la Constanta!

Voi posta si cateva poze de la intalnire imediat ce le primesc de la Ajnanina :) Sper sa fie in seara asta pentru ca maine dimineata plec la un curs la munte si acolo nu voi avea semnal la mobil sau la modemul de Internet cateva zile bune.

Iar pentru Pupaciosi cu state vechi sau cei care doresc sa intre in club :), mai avem o ocazie de a ne intalni datorita Ajnaninei care sustine duminica, 29 martie, ora 17.00, la Body Mind Spirit Festival, sala 1, Workshop-ul de Scriere Creativa - Cum sa scrii o poveste si ce sa faci cu ea. Intrarea este gratuita. Si, cum sunt sigur ca va va placea acest workshop, sunt sigur ca ne vom intalni si la Cursul de Scriere Creativa - Cum sa scrii o poveste si ce sa faci cu ea, tinut tot de maestra povestilor, Ajnanina, in perioada 4-5 aprilie, tot in Bucuresti. Mai multe detalii gasiti accesand cele doua link-uri de mai sus. Si poate ca ne intalnim si la Editia Aniversara NLP Practitioner in cazul in care considerati ca aveti nevoie de instrumente care sa va ajute sa va gestionati mai bine viata personala sau cea profesionala si nu ati facut inca cursul de NLP.

Later edit: Am adaugat doar imagini cu mine pentru a va oferi surpriza de a intalni "live" grupul de Pupaciosi :) Au adaugat poze si Maddy si Ajnanina :)

Imbratisand copacul-dorinta :)


Fericit, pozand cu diploma semnata de Pupaciosi .

37 comments:

gabi said...

Happy, happy !!!

Mugur said...

Gabi, me too!!!

ajnanina said...

am trimis o prima serie de poze, urmeaza inca una peste vre-un sfert de ora :)

a fost grozav!

si ma simt grozav ca insusi rectorul Universitatii Pupaciosilor imi face reclama pe blogul sau:))

Cristian Lisandru said...

Mă bucur fiindcă că aţi reuşit să vă întâlniţi şi să transformaţi o zi absolut normală într-una deosebită... Respectele mele Rectorului Universităţii Pupăcioşilor...

Tina said...

Minunat....Ma bucur ca ati reusit sa va intalniti si ati avut o zi deosebita!un sfarsit de saptamana cat mai placut.

Mugur said...

Ajnanina, saru' mana pentru poze! Le-am primit pe toate! Sunt superbe!!!

A fost grozav si inca mai am starea de Pupacios in mine!!!

Iar reclama e binemeritata! De-abia astept sa ne vedem la worksho-ul tau si apoi la curs! Sunt o gramada de chestii minunate pe care ne vei invata sa le facem si noi!

Cristian, multumesc mult pentru ganduri! Energia ta super buna a fost cu noi! Si poate reusim sa ne si vedem cu totii!

Tina, multumesc frumos! A fost minunat! Nici nu avea cum sa fie altfel cu atatia oameni minunati! Un week-end la superlativ iti doresc!

ajnanina said...

sarbatoarea este incununarea pregatirilor de sarbatoare...
cu totii ne asteptam sa fie grozav, si a fost... si va mai fi!
o sa pun si eu la mine o poza, in completare... :)

Madalina said...

Ajnanina, multumesc pentru foto dar al doilea rand nu a ajuns la mine, te rog mai trimite odata si iti multumesc pentru griji, am ajuns cu bine.:)

Madalina said...

Pupaciosilor, m-am simtit extraordinar la voi acasa asa ca: mai vin!

gabriela said...

ma bucur pentru voi ca ati putut sa va intalniti,poate in viitor voi participa si eu,multa fericire la toti pupaciosi..

Ioan :) Flat... said...

:) suna foarte, foarte curat!
Congratz bai, Pupaciosilor...

:)))))

Ana Trofin said...

Ma inveseliti si pe mine :)
Ce bine imi pare pt voi ca v-a iesit bine intalnirea. Sper sa ajung duminica si eu.

Pupici la toti

gabi said...

As vrea sa mai zic ceva si nu-mi vine in minte decat intrebarea: cand ne mai vedem ?
cea care am pus-o dupa foarte putin timp de la intalnire :)
Cred ca ne-a fost foarte bine, fiindca asta ne-am dorit.

impartialul said...

bine ca am fost la intilnire. altfel as fi zis ca am pierdut cine stie ce... aveti grija de voi

DoarATAT said...

Nu cred ca voi fi vreodata in TOP, dar ACUM vad ca ai multe idei BUN_E. Multumesc tuturor pupaciosilor ce-am fost si vor mai fiiiiiiiiiii .

Mugur said...

Ziua buna, dragi mei! Din decembrie si pana acum, tot nu a ajuns semnalul pentru mobil pe aici, pe la munte :) In schimb, administratorul vilei pune la dispozitie Internet wireless care e un dial-up luat de la un cumnat care sta cateva case mai sus, spre padure :) Ceea ce e absolut fenomenal pentru ca pot avea o oarece legatura cu lumea :)

Madalina, te asteptam cu drag oricand mai vii prin Bucuresti!

Gabriela, au mai aparut cateva oportunitati de a ne vedea, asa ca cine stie?!, poate ne vedem super curand :)

Ioan ai Ana, sper ca ajungeti duminica la workshop-ul Ajnaninei :)

Gabi, ne mai vedem duminica :)

Impartialule, la fel de optimist ca de obicei :) Sper sa vii si duminica :)

DoarATAT, esti deja in TOP. Cum te simti?

ajnanina said...

cateva case mai sus? asta coenxiune mare!!!
noroc cu el , ca altfel blogosfera fara Mugur merge greu, domle :)))

Madalina said...

Era si normal ca sala de curs sa fie goala fara profesorul ei:))
A, si sa nu uit: mi sa indeplinit dorinta ( nu chiar asa cum am vrut eu dar m-a amuzat) si ca sa nu stau degeaba am o alta mai neuro... asa ca muncesc cu spor si drag, sa nu va suparati pe mine daca nu voi fi prea activa in perioada urmatoare...:)

gabi said...

Hehe, ce bine ca esti in eter, adica online si ne mai poti trimite impresii de pe acolo :)
Sa te intorci plin de voie buna si cu un vagon de aer curat si pentru noi. In rest, sa nu uiti ca noi nu te uitam :)

Madi, bravo, bravo
si dorinta mea se va ideplini mai curand decat speram iar "de vina" e numai Mugur ca m-a facut sa ma gandesc la ea intens si sa iau masurile cuvenite ;)
Frumoasa vina pentru care ii multumesc foarte mult!

Mugur said...

Ajnanina, intr-adevar merge tare greu conexiunea. Mai ales ca domunul de la cateva case mai sus mai vorbeste si la telefon si atunci ramanem fara Internet :) Sunt cativa dependenti care alergam cu laptop-urile dintr-un colt in altul ca sa prindem macar un strop de semnal :)

Maddy, si mie mi s-a indeplinit dorinta!!! Si s-a indeplinit intr-un mod si mai misto decat ma gandisem eu :)

Gabi, pe langa vagonul de aer curat, aici am mai gasit si un vagon de zapada :) Iar eu sunt in bascheti :) Chiar nu m-am gandit ca voi mai gasi ceva zapada pe la munte; oricum, nu am iesit deloc afara de cand am venit asa ca e OK :)

Mugur said...

Ajnanina, intr-adevar merge tare greu conexiunea. Mai ales ca domunul de la cateva case mai sus mai vorbeste si la telefon si atunci ramanem fara Internet :) Sunt cativa dependenti care alergam cu laptop-urile dintr-un colt in altul ca sa prindem macar un strop de semnal :)

Maddy, si mie mi s-a indeplinit dorinta!!! Si s-a indeplinit intr-un mod si mai misto decat ma gandisem eu :)

Gabi, pe langa vagonul de aer curat, aici am mai gasit si un vagon de zapada :) Iar eu sunt in bascheti :) Chiar nu m-am gandit ca voi mai gasi ceva zapada pe la munte; oricum, nu am iesit deloc afara de cand am venit asa ca e OK :)

Madalina said...

Esti un fericit! Sechestrat in cabana de la munte scri pe blog, imi si imaginez cum te chinui cu laptop-ul pe acolo, eu stateam in porumbar la tara la bunici :))))

Mugur said...

Maddy, si eu mi-am imaginat cum cautai semnalul in porumbar :)) La mine semnalul vine si pleaca, dar eu continui sa-l caut :)) Iar la cabana nu sunt chiar sechestrat :)) Nu am reusit sa ies pe afara pentru ca m-am ocupat cu alte chestii :)))

ombun said...

vreauuu siii ioooooo

gabi said...

Deci e deschisa si partia ?
Uhhh, daca as fi in zona, n-as rata macar o coborare cu saniuta :)

So...mai pune un lemn in soba si asculta glasul muntelui in timp ce scrii. Fii Zen :)
Pupici :)

Leo said...

Ce ma bucur, dragi pupaciosi, ca ati reusit sa va intalniti ! Astept cu nerabdare pozele...

Mugur said...

Om Bun, ce vrei si tu? :) Eu am observat ca ceea ce imi doresc cu pasiune, se realizeaza :)

Gabi, habar nu am daca e deschisa partia :) Am vazut zapada de afara doar uitandu-ma pe geam si acum, la plecare :) Iar acum am ajuns inapoi acasa :) Am fost cam Zen zilele astea, fara mobil si cu legatura ocazionala la Internet :)

Leo, eu am pus doar cele doua poze in care apar doar eu :) M-am gandit ca e mai bine asa pentru ca surpriza cu Pupaciosii sa ramana intacta :)

Mugur said...

Acum ca am iar conexiune la Internet :), citind blogurile pritenilor am descoperit ca si Maddy a postat imagini cu ea de la intalnirea cu Pupaciosii: http://maddy-drumulsprefericire.blogspot.com/2009/03/furtuna-in-new-york.html

ajnanina said...

mi-am pus si eu copacul la loc :)
sper sa-l tin mai mult de data asta, ca nu prea-l tin bine radacinile si fuge des :)

bine ai revenit in casa virtuala :)

Mugur said...

Ajnanina, am vazut :) Eu pe al meu il mai ud din cand in cand ca sa fiu sigur ca radacinile sunt bine impamantenite :)

Bine v-am regasit! :)

Cristian Lisandru said...

Sper că diploma va fi pusă la loc de cinste, pe perete, astfel încât să o vezi tot timpul...

Mugur said...

Cristian, ai o super intuitie! Asa este, diploma e pusa la loc de cinste astfel incat sa o vad tot timpul.

gabi said...

Bine ai venit ! :)

Mugur said...

Bine te-am gasit, Gabi! E bine sa fiu inapoi acasa :)

Madalina said...

Te rog sa ai grija si de diploma mea!!!!! Nu trebuie neaparat sa o pui pe perete da macar la loc de cinste...:)

Mugur said...

Mada, am grija de diploma ta ca si cum ar fi a mea. Ti-am trimis prin e-mail si informatii despre cursuri. O zi cu soare, Mugur

Zam Fir Pop said...

În dragoste există unul care pupă şi unul care întinde obrazul! - zic francezii.
De care parte a baricadei ai primit premiul?