Thursday, 21 May 2009

Inca hipnotizat

Am intrat la workshop-ul de hipnoza Ericksoniana cu castile in urechi, ascultand obsesiv aceeasi melodie care a fost pe repeat toata ziua. Zambetul extatic era la locul lui si un coleg m-a intrebat daca sunt high. I-am raspuns ca da fara sa-i precizez insa ca e de la melodie.

Am ramas cu castile in urechi, continuand sa ascult ritmurile dezlantuite ale melodiei, si m-am asezat intr-o parte a salii care era mai goala. Aveam nevoie de spatiu ca sa ma zbantuiesc. Da, in mintea mea. Mi-am scos castile doar cand a intrat lectorul.

Nu am putut sa iau niciun fel de notite si am continuat sa am starea de hipnoza autoindusa chiar si in timpul demonstratiilor de transa. Continuam autohipnoza si adaugam si hipnoza englezului. Pe traducatoare nu am vazut-o decat la final. O tipa super simpatica de altfel. Inainte sa plec am vorbit cu cativa colegi. Nu stiu ce... Si mi-am pus castile inapoi...

Image credits: Transform Destiny

54 comments:

Mikka said...

Minunat!
Fly high!
Deja gata intrat in Miracol. Pe terenul asta, poti desena ce vrei tu si poti alege ce drum vrei, ori doar sa stai (sezi, fara sa cujeti). RESPIRAND...
Imi place ca faci dansul launtric... Aici si acum e exact partea in care poti pune seminte si culege ceea ce e deja rodit.
Superb! Bucura-te!

Jacktels Kochbuch said...

Hallo Mugur,

eu ca declarat pragmaticer , reduc Impressile tale la un punct si il numesc Technik.
Eeffectul este cel care il redai Tu aicia si interesant sä-il fii fäcut vreaodatä. Dar dacä il vezi din punct de vedere stiintificä iti apar alte Aspecte. Cum reaktioneazä Omul la optische si acustische influente.
Am fäcut si eu o datä asa un Test cind am invätat Informatik. Poate pentru cä am fost de la Start antrenat sä väd pragmatic , am alte Impresii ca si Tu. Interesant a fost totusi...
O Zi minunatä.
Salutäri din Nürnberg

Leo said...

Imi place, esti de-al meu. De obicei, la genul asta de intrebari (Esti high ?), si eu raspund, invariabil : DA !
Despre ce melodie era vorba, Muguras ? Jay Ho ? :D

Mugur said...

Mikka, I am still flying high! I cannot stop it! And I don't want to stop it!
Si respir. Am o respiratie profunda si abdominala. Nu am chemat-o, a venit pur si simplu :)
Si continui sa ma bucur :)

Mugur said...

Hallo Jacob,

Stiu cum este pentru ca si eu sunt pragmatic. Si sunt si optimist si visator. Pe rand sau in acelasi timp.
Si eu am fost invatat sa vad pragmatic si, la un moment dat, am descoperit ca pot sa vad si altfel. Si acum vad in mai multe feluri si imi place.
Pe mine intotdeauna m-au fascinat iluziile optice pentru ca vad in ele atat de multe lucruri.
O zi minunata iti doresc!

Multe salutari din Bucuresti,
Mugur

Mugur said...

Leo, stiam eu! Suntem conectati printr-o stare de flux care a facut sa ne si intalnim, chiar daca in mediul virtual. Plus ca, de aici, am cunoscut atatia oameni virtuali cu care m-am vazut apoi si in viata de zi cu zi :)

Leo, asa este, melodia e Jay Ho :)

Leo said...

Hihi, am inceput sa te cunosc ! Asta nu inseamna deloc ca esti previzibil, pentru mine tot un univers de explorat esti !
:)

Mugur said...

Leo, si eu cred ca am inceput sa ne cunoastem :) Si continuam sa descoperim in fiecare zi atatea lucruri despre noi! Suntem la fel de infiniti precum Universul :)

Cristian Lisandru said...

"I am still flying high! I cannot stop it! And I don't want to stop it!" - Mugur, mă bucur să te găsesc într-o astfel de stare... Mi-ai transmis şi mie ceva din ea. Şi e bine!

adizzy said...

subscriu si mie acea melodie imi induce o stare ..de happines si simt ca zbor :) chiar acum imi pun si eu castile sa o reascuuult :)

Mikka said...

WoooooooW!
"Si respir. Am o respiratie profunda si abdominala. Nu am chemat-o, a venit pur si simplu :)
Si continui sa ma bucur :)"

Nici nu stii ce te-a lovit! :)))
Tinte-te de asta cu... toate ale tale. Cat mai mult! Daca poti, nu fa nimic altceva!
Si contiuna sa te bucuri!
E minunat, ma bucur enorm de asta, pentru tine!

Camelia said...

Draga Mugur,
fara sa cunosc prea multe despre tine simt un iz de schimbare..si ma bucur ca iti place.
so..enjoy it!

Adrian said...

Traiesti intr-o lume in visare ascultand acea melodie, vibratia ei te atinge profund...

Vania said...

Imaginea nu mi-a transformat destinul, dar m-a obosit rapid...

ajnanina said...

transa e una din cele mai grozave stari... mai ales cand se instaleaza pe un fond de entuziasm pe care il amplifica...
si din starea asta, actiunile sunt cu totul speciale...
totul este posibil pentru ca tu esti TOTUL!

Geanina Codita said...

mugur, ne-ai spus prea putin din ceea ce s-a intamplat astazi, iar o astfel de stare nu o ai permanent, dar ca sa devina asa, eu te rog sa intri in detalii si zilnic sa ne transmiti acesta stare, eventual pune si melodia aici. O ascultam pana spunem "suntem fly high!".

ajnanina said...

Mugur...

Mugur... mai esti in transa ?

... poti alege momentul in care sa te intorci, firesc si natural la starea de veghe, pastrand toate transformarile minunate care s-au petrecut, cu voia ta, si in folosul tau... :))

Magic Storm said...

@ Mugur si Leo - ...Transientilor! =)) =))

gabi said...

Mugur,
mi te imaginez autohipnotizat si-mi place ce vad :)
Uuuu...de cand n-am mai facut si eu asta... :)
Bravo copile drag :)

Mugur said...

Cristian, ma bucur ca am reusit sa-ti transmit si tie ceva din starea mea. :)

Mugur said...

Adizzy, melodia e geniala! :)

Mugur said...

Mikka, sa stii ca ma mai apuca din cand in cand stari din astea :) Si nu mi le autoinduc caci nu ar mai avea farmec :) Pur si simplu se intampla :) Si, intr-adevar, e minunat!

Mugur said...

Draga Camelia,
sincer sa fiu nu stiu daca a intervenit vreo schimbare sau una de care sa fiu constient :)
Ma mai apuca din cand in cand :)
Multumesc!

Mugur said...

Adrian, asa este! Stii fiindca ai experimentat si tu :)

Mugur said...

Vania, da, e o imagine care oboseste pentru ca da de lucru mentalului constient :) E o imagine hopnotica.

Mugur said...

Ajnanina, transa este calea catre celalalt mental al nostru, cel profund, numit subconstient, care, de fapt, este mult mai constient decat mentalul constient :) Iar in momentul cand accesam mentalul profund (nu prea imi place sa ii spun "sunconstient" ca nu e dedesubt :), accesam luminile si umbrele noastre. Iar prin melodia asta eu mi-am accesat partea luminoasa :)
Si da, asa este!, totul este posibil pentru fiecare dintre noi este TOTUL!

Mugur said...

Geanina, ieri si astazi am tot ascultat Jay Ho varianta indiana. Are o forta si mai puternica decat varianta celor de la Pussycat Dolls pe care am postat-o pe site. Din pacate, varianta indiana am primit-o prin e-mail si nu stiu cum sa o postez pe site.
Iar apropo de stare, e o inductie pentru o stare modificata de constiinta :) Mi-ar placea sa o pot accesa din cand in cand numai ca inca ma mai perfectionez. :) Vine de la sine, fara sa am vreun control :)

Mugur said...

Ajnanina, am intrat in alta transa :) Maine dis de dimineata plec la Sinaia si inca nu mi-am facut bagajul :) Am a zis ca mai intai sa intru pe blog si apoi ma ocup de chestiile mai prozaice precum impachetatul hainelor :)
Sper sa gasesc timp sa mai intru online pentru ca acolo am semnal la modemul wireless de Internet. Daca nu, duminica noapte cand ajung in Bucuresti ma reintegrez in mediul online :)

Mugur said...

@ Magic Storm =)) =))

Mugur said...

Gabi, inseamna ca acum e momentul sa o faci :) Starea asta e minunata! :)

ajnanina said...

:))
maine plec si eu la Bran si nici eu nu mi-am facut bagajul... :)
da ma scol maine mai de dimineata... ca transa monitorului e acum mai puternica, deh legatura cu pixelu... :))

gabi said...

Da, da, da...
cu siguranta e :)
Distractie frumoasa la munte :)

Mugur said...

Ajnanina, eu ma reusit sa mai impachetez cate ceva pentru ca maine dimineata ma trezesc la 5 si vreau sa apuc sa-mi beau si cafeaua :)
Drum bun!

Mugur said...

Gabi, multumesc frumos :)

ajnanina said...

somn usor si drum bun :)

DoarATAT said...

Hristos a Inviat !
Grija mare sa nu hipnotizezi la randu-ti !
Felicitari pentru activitate !
E usor pe doua bloguri, eu sunt de vina ! Trebuia sa te cunosc mai devreme !
POT sa te sun ?
Multumesc!
ADEVARAT A INVIAT !
PS; sa nu intelegi gresit, SA CITESC si sa comentez la tine, NU-i pierdere de timp. Eu n-am timp "TOT" timpul, sa trec pe la tine.

Ioan said...

Salut Muguru', Salut Pupaciosi Frumosi!!!!

am intrat si eu in hipnoza. M-am reframed in miere fluida de dragoste, langa ulcior de apa rece de izvor.

gasiti mai jos si inductia...


http://www.trilulilu.ro/cuoreblu50/cb4ca87a10b1b6

Hai Lov' la tot cartieru'

labarfa said...

Imi place starea tade euforie ...o sa o incerc sieu !

PACO said...

Am patit-o si eu de multe ori

ombun said...

mintea omeneasca e atat de fascinanta si in acelasi timp atat de neinteles. Exista stimuli de diferite intensitati care ne anesteziaza simturile, si pun stapanire pe intreaga noastra conexiune cu universul. Fie ca e vorba de o melodie, o imagine, o voce sau doar o fantasma,atunci cand fiecare din acesti stimuli are o intensitate suficienta, suntem cu totul sub vraja lor si asta ne relaxeaza.

Reverie placuta, de-aici dintr-un colt de Univers

salutare cu dor!

ombun said...

lucky me! am postat al 40 lea mesaj......astept un premiu.....o postare care sa incante spiritul......A tout a l'heure!

Karyn Taulescu said...

la tine e starea de high.... eu cumva am creat un gol si simt ca am inceput deja sa il umplu.. universul meu se transforma si parca si cerul are alta culoare:)) welcome !

kaloo said...

Ce frumoasa e starea despre care vorbesti tu!

Mugur said...

DoarATAT, starea de a fi hipnotizat se transmite doar daca cealalta persoana doreste si ea sa intre in starea asta :)
Multumec frumos ca iti faci timp sa citesti si sa comentezi. Imi dau seama ca e mai complicat sa ai mai multe bloguri si sa fii activi pe toate.
Da, poti sa ma suni cand vrei si ai timp.

Mugur said...

Dragul meu prieten, Ioan, mi-a placut inductia ta :) Si mi se pare fenomenal cum salcia te-a ajutat sa devii miere fluida de dragoste, langa ulcior de apa rece de izvor. Daca ar fi sa-ti impartasesc o perceptie, as spune ca esti foarte flexibil :)
Lov' si tie de la tot cartieru'.

Mugur said...

Labarfa, e o stare minunata! Ma bucur ca iti place :)

Mugur said...

PACO, cu totii intram in starea asta de multe ori doar ca se mai intampla sa nu fim constienti de stare :)

Mugur said...

OmBun, mintea omeneasca este cu adevarat fascinanta! O melodie, o imagine, o voce sau doar un vis ne pot transpune instantaneu intr-o stare de reverie si de conectare subtila cu intregul univers!
Iar vraja ajunge in orice colt al Universului!
40 e o cifra rotunda si frumoasa! Iar premiul cu siguranta va sosi in urmatoarea postare sau in vreuna din cele care vor urma!
Multe salutari din Bucuresti!

Mugur said...

Karyn, minunat! Uneori e nevoie sa cream un gol pentru a putea adauga ceva si pentru a ne transforma. Si universul meu este in continua transformare si observ cum parca si intensitatea culorilor se schimba. Totul este mai viu, mai colorat, mai frumos!
Incepem sa ne strangem! :)

Mugur said...

Kaloo, asa este, este o stare tare frumoasa! Si sunt sigur ca o poti experimenta si tu ori de cate ori iti doresti.

Kami said...

Eheeee cat de minunat e sa iti poti induce astfel de stari. Suntem norocosi ca putem face asta sau ghinionisti... depinde de ce stari alegem sa ne inducem.
Cum spunea cineva "Everyone is in a trance. Just that most people are in a dis empowering trance. It's up to us to help them change it to a more resourceful one".(citat aproximativ)
Pare un fel de mission statement pt NLP, nu crezi? :)))

Mugur said...

Kami, asa este, suntem tare norocosi ca reusim sa ne inducem atat de natural astfel de stari de transa :)
Imi place mission statementul pentru NLP :) Asa este, fiecare dintre noi se afla in propria transa, totul este sa ne alegem transa care ne ajuta sa mergem mai departe si nu transa care sa ne faca sa ne simtim slabi, tristi, nefericiti, fara putere... Partea buna e ca ne schimbam destul de des transele :)

Kami said...

Asa e! Just brake the pattern and set a new one :)
Am invatat teoria de la A. Robbins, iar practica de la un prieten care stie mereu sa faca oamenii sa rada si sa le schimbe stare ^-^

Mugur said...

Anthnoy Robbins e tatal lor :)
Iar teoria si practica puse la un loc reprezinta reteta ideala :)