Sunday, 31 May 2009

Indrazneste! / Dare!

"It is not because things are difficult that we do not dare; it is because we do not dare that they are difficult." - Seneca

"Nu pentru ca lucrurile sunt dificile nu indraznim, ci pentru ca nu indraznim ele sunt dificile." - Seneca

Apropo de sincronicitate, mai intai am primit prin e-mail citatul lui Seneca. Apoi, intr-un alt mesaj am primit si link-ul catre videoclipul de mai jos. I-am dat atentie mesajului doar atunci cand am vazut acelasi videoclip postat pe Facebook de trei persoane diferite. De fapt, nu am mai avut cum sa il ignor pentru ca imi "tipa" in fata :)

Asa ca va invit sa va uitati la videoclip (dureaza doar 1 minut si jumatate) si apoi sa faceti astazi macar unul din lucrurile pe care pana acum nu ati indraznit sa le faceti. Eu am vazut deja videoclipul si mai urmeaza sa indraznesc sa fac ceva ceea ce pana acum nu am indraznit :) Si va fi un prim lucru dintr-un sir intreg :)

Indrazniti!



46 comments:

ajnanina said...

buna dimineata.
multumesc.
o voi face :)

Geanina Codita said...

Grozav clipul acesta. Daca domnisoara a avut indrazneala sa infrunte un lup noi de ce nu am avea curaj sa infruntam viata. L-am vazut si revazut, abia imi iau ochii de la el. O duminica frumoasa!

adizzy said...

sa stii ca ai dreptate..am ceva de facut si tot nu indraznesc dar maine o voi face, nu pot azi ca e duminica..multumesc mult gata cu frica de nimic..

Mugur said...

Buna dimineata, Ajnanina!
Ma bucur :) Si eu voi incepe sa o fac de astazi :)

Mugur said...

Geanina, ma bucur ca iti place clipul. Si eu l-am vazut de cateva ori :) Asa este, poate ca e timpul sa infruntam "lupul" din viata noastra. O duminica minunata!

Mugur said...

Adizzy, mare dreptate ai! Cateodata, pur si simplu, ne este frica de... nimic. "Lupul" din viata noastra, chiar daca pare infricosator, este doar un fum :) Si eu o sa indraznesc sa fac ceva astazi :) E timpul :)

gabriela said...

o duminica cat mai placuta,si sa indraznim mai mult in viata,vom avea de castigat ori de pierdut,dar trebuie sa indraznim.....

Camelia said...

Foarte fain ..
O duminica cum Alegeti asadar..:)

Mugur said...

Gabriela, imi place indemnul tau! Asa ca sa indraznim mai mult in viata pentru ca putem castiga! O duminica minunata iti doresc!

Mugur said...

Camelia, ma bucur ca ti-a placut.
Da, alegerea este a noastra!
Si eu iti doresc o duminica asa cum alegi tu sa fie :)

Radu said...

Daca nu indraznim in viata sa facem,sa descoperim lucruri noi...aia nu mai e viata.
Indemnul meu..indrazniti ca sa traiti. :)

Cristian Lisandru said...

Mi-aş dori în multe momente să îndrăznesc, să nu fac pasul înapoi. Chiar şi relaţia cu mine însumi, unde există uneori o forţă lăuntrică destul de puternică, decisă - se pare - să mă mai trage de mânecă. Dar, pentru că este duminică, aş spune că n-am îndrîznit până acum să fac bungie jumping. Sunt hotărât să fac şi asta până la sfârşitul anului... Cu paraşuta am sărit, mi-a plăcut.

doareu said...

Duminica frumoasa!
Videoclipul este minunat. Cred ca, indraznim sa facem lucruri de care ne temem, in momentul in care viata noastra depinde de acel pas, de acel cuvant care trebuie spus, de a decide "pana aici", de a spune POT.
Putem sa facm lucruri indraznete. Uneori ne uimim pe noi insine, si eu una, zambesc spunandu-mi: "Nu-mi vine sa cred ca am avut atata curaj, ca sa nu-i zic tupeu."
Ganduri curate si imbratisari prietenesti!Zambete si bucurii!Claudia

Marian said...

Foarte frumos filmul...iar muzica lui Vivaldi iti transmite exact feelingul care trebuie

Jacktels Kochbuch said...

Hallo Mugur,

Multumesc de Clip. Minunat.
Si multumesc cä ai adus Vorba de Seneca. Am incercat pinä acuma si o sä incerc si mai departe sä mä las condus de Maxime a le lui. Un Om atit de mare pentru mine ,un Sfint de intelepciune.

O zi Minunatä Jacob

Călin said...

A-ti infrunta limitele (care sunt, până la urmă, arbitrare). Un mesaj excelent.

Adrian said...

Frumos clip, eu zic ca nu indraznim deoarece avem un pic de frica, de necunoastere, ratiunea noastra ne spune ca o sa esuam in acel caz deoarece nu suntem pregatiti, eu am indraznit sa renunt la fostul meu servici(acu vreo 2 ani) si sa pasesc intr-o lume noua mie, unde la inceput imi era frica, dar o data ce am inteles lucrurile ma bucur ca am indraznit sa "indraznesc" :)
Chestia cu lupul, acest lup poate fi un obstacol in viata noastra, am o vorba "daca am ajuns in acest loc sau situatie rea, mai rau nu se poate, tot inainte ca inainte a fost mai bine " trebuie sa ne depasim temerile si sa mergem inainte, atunci cand vom reusi ne vom dea seama ca acel obstacol se putea trece si poate foarte usor.

gabi said...

Frumoasa invitatie.
eu indraznesc :)

adizzy said...

si totusi imi e frica...si nu imi pot da seama de ce..chiar nu patesc nimic rau..dar..nu stiu ce am dar numai gandul la acel lucru( a suna la cineva) ma ingrozeste...:(

Lorena said...

Voi incerca...interesant videoclipul postat...

Vania said...

Aş zice ceva despre Seneca, dar nu îndrăznesc. E o sarcină dificilă!

Radu said...

Da! Frumos si bine facut!
Inspira si da CURAJ :)

ajnanina said...

da... a trecut o zi...
ieri am indraznit.
si am facut un pas.
mai am cativa de facut, cat de-un dans intreg. e usor cand te gandesti la o singura depasire.
oricat de mare.
cu cele multe si marunte, e ca un maraton.
alerg mai departe... :)
o zi buna si azi!

Magic Storm said...

Oho...!
Ce mult mi-as dori sa am aceasta indrazneala tot timpul.

Mugur said...

Radu, imi place indemnul tau :)

Mugur said...

Cristian, si eu mai fac cate un pas inapoi :) Partea buna este ca indraznim sa facem si cate un pas inainte :)

Mugur said...

Doareu / Claudia, ma bucur ca iti place videoclipul. Asa este, daca ne spunem macar din cand in cand POT atunci facem si acel pas inainte si nu inapoi.
Si, intr-adevar, putem face atatea lucruri indraznete si PUTEM.
O seara minunata, cu zambete, bucurii si multe imbratisari! Mugur

Mugur said...

Marian, ma bucur ca iti place. Muzica merge perfect cu pasii facuti in film :)

Mugur said...

Hallo Jacob,

Ma bucur ca iti place clipul si ca esti un admirator al lui Seneca. Ne-a lasat atatea vorbe pline de intelepciune!

O seara frumoasa,
Mugur

Mugur said...

Calin, tare adevarat! Limitele sunt, pana la urma, arbitrare. Cum stim ca le putem depasi daca nu le infruntam? Ma bucur ca ti-a placut mesajul.

Mugur said...

Adrian, ma bucur tare mult ca ti-a placut clipul. Si eu cred ca, de cele mai multe ori, nu indraznim deoarece ne este teama de necunoscut, de lupul care ar putea aparea sau care este doar in mintea noastra. Si da, depasindu-ne temerile si indraznind, mergem mai departe si descoperim ca obstacolele pot fi depasite.

Mugur said...

Gabi, ma bucur :)
Si eu am indraznit si ieri si azi :)
Si ieri mi-am luat-o peste degete, insa azi am avut o super surpriza :)

Mugur said...

Adizzy, stiu cum este... Si mie mi-a fost frica sa dau ieri un telefon si, pana la urma, mi-am luat inima in dinti si am indraznit. Am sunat si, desi am obtinut un raspuns negativ (din pacate, ma asteptam...), macar acum stiu ca o usa este inchisa si nu mai astept in fata ei :) Caut alte usi pe care sa le deschid :)

Mugur said...

Lorena, imi pare bine ca iti place videoclipul. Si... indrazneste :)

Mugur said...

Vania, asa este...

Mugur said...

Radu, da, videoclipul este super bine facut! Dupa ce l-am vazut de vreo doua ori, am prins curaj si am indraznit sa fac ceva ce nu credeam ca voi face :) Si a fost super :)

Mugur said...

Ajnanina, super! Sper ca ai indraznit si astazi :)
Interesanta ideea cu maratonul :)
O seara minunata si azi!

Mugur said...

Magic Storm, si mie mi-ar placea sa am aceasta indrazneala tot timpul. Si ma bucur ca, totusi, indraznesc chiar si din cand in cand :)

adizzy said...

nu stiu daca conteaza...da i did it..si ma simt mult mult mult mai usorata....huh..ok nu am sunat am sms-uit(bine ca or inventat si sms-urile) dar s-a rezolvat...

Mugur said...

Super, Adizzy! Stiu cat de bine te simti dupa ce insdraznesti si ti se ia piatra de pe suflet. Chiar in dimineata asta am experimentat din nou sentimentul :)

Kami said...

SUPERB!!! Mai ales imaginea finala in care lupul se dezintegreaza. La fel se intampla si cu fricile noastre atunci cand ne decidem sa le infruntam :)
Inspirata de tine tocmai am infruntat o alta fica. And it feels GREAT!!!!

Mugur said...

Kami, asa este, partea buna a fricilor e ca se dezintegreaza atunci cand ne decidem sa le infruntam :)
Astazi si eu mi-am mai infruntat o frica care s-a evaporat :) Si e minunat atunci cand INDRAZNIM!!!

Kami said...

"partea buna a fricilor" cat de frumos poate sa sune. Excelent reframe :)

O sa imi infrunt fricile doar pentru a ma putea bucura de efectele speciale de la dezintegrare(iar mie imi plac la nebunie efectele speciale). ^-^

Mugur said...

Kami, si mie imi plac efectele speciale :)))

adriana said...

nu numai ca mi-a placut dar, probabil muzica e de vina, m-au trecut si fiori pe sira spinarii (ce aiurea suna...dar e ft real)...chiar asa...cat de multe pierdem, daca nu indraznim...si imi aminteste si de altceva...cand tu faci un pas catre Dumnezeu,Dumnezeu face zece pasi catre tine...totul e sa acceptam cat mai des acest verb imperativ ...

Mugur said...

Adriana, videoclipul este super bine realizat si super mobilizator! Eu cred ca daca indraznim suficient de multe ori, o sa ajunga sa ne devina o a doua natura si nu ne vom mai ridica bariere in calea visurilor! Si, da, ori de cate ori facem un pas catre Dumnezeu, el face zece pasi catre noi. Totul este sa facem primul pas.