Wednesday, 20 May 2009

Pentru vorbitorii de Twitter

Va povesteam la un moment dat ca m-am speriat de cat de mult timp petrec in mediul online, pe tot felul de retele de socializare: "Doresc sa intemeiez o familie crestin ortodoxa". Ei bine, m-am mai potolit si nu prea :)

Si va mai spuneam cate ceva despre Twitter. Intre timp am mai descoperit acolo cativa prieteni dragi mie care locuiesc prin alte tari. Sau m-au descoperit ei pe mine :) Asa ca acum primesc twittere de la ei zilnic :) Plus ca, folosind Twitter, adaug informatii in mod automat si pe celelalte retele de socializare pe care nu intru decat rar, poate o data pe saptamana :)

Iar pentru cei care vorbesc Twitter :), ieri am descoperit un site romanesc pe care m-am decis sa-l promovez: twittere.ro. De ce? Pentru ca ofera informatii utile despre Twitter si pentru ca promoveaza conturile celor inscrisi aici.

Asa ca, daca vorbesti Twitter, te invit sa te inscrii pe twittere.ro.

5 comments:

Cristian Lisandru said...

Pentru mine, twitterul este o nepătrunsă taină. Şi cred că aşa va rămâne... Nu m-am updatat deloc din acest punct de vedere...

Leo said...

Subscriu la ceea ce a spus Cristian... Nu l-am incercat inca, nici nu cred ca mi-as mai ceda o bucatica din timpul meu liber.
Dar, daca functioneaza si reconecteaza vechi prietenii, de ce nu ? :)

Mugur said...

Dragii mei, Twitter-ul poate manca destul de mult timp. Din fericire, nu sunt dependent de el :) si in foarte putine zile sunt foarte activ pe Twitter.
Recunosc insa ca citesc cu placere ce au mai scris prietenii acolo cand am timp :)

mihaella said...

ma facusi curioasa,dom'le!

Mugur said...

Mihaella, Twitterul e ca un fel de SMS numai ca are doar 140 de caractere. Mie mi se pare un instrument bun de a tine legatura cu prietenii din alte tari.