Wednesday, 3 June 2009

Cate-n Luna si in stele

O prietena draga mie imi spunea ca planetele ne influenteaza intr-un mod subtil pe care, uneori, il percepem iar alteori nu. Iar cel mai la indemana exemplu este Luna plina despre care se spune ca ne face mai agitati chiar si in timpul somnului :) Iar conjuncturilor create de planete, unele favorabile iar altele mai putin favorabile, de fapt noi le dam energie sau nu prin actiunile noastre pentru ca ele sunt doar potentialitati.

Si, daca tot vorbim de plante, va ofer si un site de astrologie unde va puteti face gratuit astrograma: http://astrology.clairvision.org/astro/switchboard. Eu l-am aflat de la Adelina, o alta prietena draga mie care ma ajuta sa am si o podoaba capilara in tendinte :)

De la inceputul anului si pana acum, planetele au favorizat doua momente speciale pentru mine. Din pacate, intr-un fel sau altul, eu nu am ajutat aceste momente sa se manifeste si cele doua zile au trecut fara ca eu sa experimentez o stare speciala :)


Apropo, credeti in stele? Va consultati in mod frecvent horoscopul? Eu cred in stele si, totusi, nu imi citesc decat foarte rar horoscopul :)

38 comments:

Vania said...

Horoscopul cel de toată ziua nu prea e de luat în serios. Zodiile, însă, spun destul de multe. Chiar Sfântul Ioan Damaschin, în Dogmatica, aminteşte de Zodiac...
Vor fi fiind şi conjuncturi favorabile, pe care le putem exploata sau rata. Totuşi, e oarecum impropriu să "crezi în stele". Efectele lor asupra noastră ţin de Creatorul lor.

Geanina Codita said...

Ma mai uit pe B1Tv vinerea sau sambata , atunci cand nu uit. Urania interpreteaza foarte bine astrograma. In rest mi se pare pierdere de vreme, nu citesc de prin ziare . Uite ti-am facut astrograma si reiese o alta intamplare fericita in viata ta fara sa faci eforturi, fara sa o provoci. La cat mai multe intamplari fericite !

Geocer said...

Nu prea-mi vine sa cred in stele, dar de multe ori se dovedeste ca n-am dreptate sa nu cred. O oarecate influenta au ele !

ajnanina said...

neatza! dupa ce am citit am dat repede pagina pana jos sa ma uit la luna...
nu e plina, ce bine :)

eu citesc horoscoapele din ziare si reviste, si chiar daca nu cred in ele ma bazez pe faptul ca in mare parte din cazuri zice de bine si e un zambet in plus pe ziua aceea :)

in ceea ce priveste astrograma, o singura data mi-am facut una detaliata, iar dupa ce am citit-o si am vazut ca astrele mele zic ca nu aia, nu aia, si nici cealalta, am zis ca ca (mama lor de astre...) imi iau destinul in maine si fac eu si aia, si aia, si ailalta...
ei, cu unele merge, cu altele...

Mugur said...

Vania, nici eu nu cred ca horoscopul de toate zilele e ceva de luat in serios. E mult prea general si prea inprecis pentru a avea un efect. Si eu cred ca unele conjuncturile favorabile sau nu pot fi exploatate in favoarea noastra. Nu am stiut ca au fost si sfinti preocupati de Zodiac.

Mugur said...

Geanina, am auzit de la multi prieteni ca Urania face niste previziuni foarte precise. Multumesc pentru astrograma :)
Si eu iti doresc cat mai multe intamplari fericite!

Mugur said...

Geocer, si eu cred ca astrele au diverse influente asupra noastra. Si mai cred ca putem influenta aceste influente astfel incat lucrurile sa fie asa cum ni le dorim!

Mugur said...

'Neata Ajnanina!
Da, nu e luna plina :)

Asa este, in general, horoscopul care apare prin ziare zice de bine :) Cine oare si-ar dori sa citeasca ceva de rau? :) Il citeam si eu intr-o perioada si apoi am inceput sa-l ignor pentru ca nu se potrivea in 99% din cazuri :)

E bine ca ti-ai luat destinul in mana! :) Oricum, astrograma iti ofera doar potentialitati si de noi depinde sa ne conturam si construim drumul :)

gabriela said...

citind articolul tau in acesta dimineata la o cafea,ma stat un pic pe ganduri sa imi aduc aminte de cand nu am mai citit horoscopul,dar cum spunea si vania in zodiile noastre se spune multe lucrui despre noi si personalitatea noastra,sau trezit peste noapete multi astrologi care ne spune horoscopul in fel si chip si nu mai intelegem nimic,cam rar auzi pe vreo unul care sa prezica ceva...cum a fost nostradamus

adizzy said...

nu prea imi citesc horoscopul am renuntat demult, fiindca nu mi se potrivea nici unul, dar de loc...

Mikka said...

In Luna, in stele si in Soare, cred... In Viata din ele. In Creatie.
In horoscopul "cel de toata ziua", cum zice Vania... mai putin. Stiu ceva desene, dar prefer tabloul viu al vietii. Si intrarea in necunoscut direct, asa, cam fara harta. Prea mult m-am luptat sa-mi scot hartile din cap...

Călin said...

Sincer, nu „cred în stele”.
Nu vreau să-i condamn pe cei care cred. Dacă această credintă îi face, cumva, mai optimisti.
Horoscopul... Am scris de câteva ori horoscoape, am editat câteva pentru o foarte cunoscută prezentatoare de asa ceva. E show.

Cristian Lisandru said...

Îmi pare rău dar trebuie să spun că sunt unul dintre aceia care nu cred în stele. Sau pur şi simplu ignor posibilitatea ca ele să-mi influenţeze într-un fel sau altul viaţa de zi cu zi sau destinul. Poate greşesc... Dar acesta este adevărul... Nu citesc niciodată horoscopul, iar atunci când sunt astfel de emisiuni la televizor schimb canalul...

Simona said...

:) cred in astre dar nu citesc horoscopul ... cred, mai degraba, intr-un horoscop personalizat, nu cel facut la modul general :)

Madelaine said...

F interesant site... nu am inteles mare lucru, insa am tot apasat pe butonasele alea, doar doar sa imi fac o idee cum functioneaza... cred in astre si in oarece masura in horoscop :P

gabi said...

Mugur,
eu cred in steaua mea :)
Gresesc ?

Cami -Camila-Witt.... said...

Eu cred in stele,dar nu in horoscopul cel din ziar. Cele facute de astrologi personale sint exacte si au dreptate,bineinteles daca nu te duci la vre-un sarlatan.Stelele sint minunate indrumatoare si pt. mine au o frumusete si importanta foarte mare,mai ales ca am avut norocul sa vad de citeva ori "strada cu lapte"-scuze nu stiu exact in romaneste cred ca asa ii zice,eu tradus motamo de la noi-sorry- O seara placuta,la noi in moment nu pot vedea stelele minunate,e timpul nasol-lol- Cami

Mugur said...

Gabriela, din pacate si eu am observat ca horoscoapele sunt mult prea generale si, de fapt, nu spun mare lucru. Nici eu nu mai tin minte cand mi-am citit ultima oara horoscopul intr-un ziar sau pe Internet.

Mugur said...

Adizzy, sincer sa fiu nici eu nu imi amintesc sa mi se potrivit vreodata horoscopul pe care l-am citit pe undeva...

Mugur said...

Mikka, cu harta sau fara harta, tot ne continuam drumul... Ca ne ghidam dupa stele sau nu, cumva tot ajungem la destinatie. Si asta pentru ca suntem parte din Creatie...

Mugur said...

Calin, imi place ideea de show :) Da, daca e bine interpretat, horoscopul poate fi o chestie distractiva. Si, intr-adevar daca stelele ii ajuta pe unii oamenii sa fie mai optimisti si mai increzatori, e excelent. Nu conteaza mijloacele, ci doar scopul.

Mugur said...

Cristian, e foarte bine! Tu ai un sistem de ghidare interior care te ajuta mult mai bine decat un sistem exterior. Nici eu nu mi-am mai citit de mult horoscopul, nici macar ca sa ma distrez...

Mugur said...

Simona, intr-adevar, un horoscop personalizat e foarte bun pentru ca ofera informatii despre situatii si oportunitati probabile. Si, afland ca ele exista, le putem materializa fiind mai atenti cu ceea ce se intampla in jurul nostru si utilizand oportunitatile care apar :)

Mugur said...

Madelaine, stiu, si eu am tot apasat pe butoane si link-uri pana am obtinut un horoscop personalizat. Site-ul nu este prea intuitiv, din pacate...
Masura e buna in toate :)

Mugur said...

Gabi, si eu cred ca in steaua mea :) Iar steaua ta este steaua ta asa cum steaua mea este steaua mea :)
Cu totii avem cate o steaiar cand o ajutam sa straluceasca, se vede de la kilometri distanta :)

Mugur said...

Cami, Calea Lactee este fantastica! Si mie imi place sa ma uit la stele. Au un farmec si o magie aparte. Da, un astrolog bun iti poate explica despre influenta diverselor planete si poti intelege mai bine unele lucruri. Pe mine m-a ajutat tare mult sa inteleg unele aspecte discutia pe care am avut-o cu prietena mea care se pricepe la astrologie.
O zi minunata si o seara cu stele!

Kami said...

Nu sunt un fan al horoscopului, mai ales daca nu este personalizat si facut de o persoana care se pricepe.
Cu toate acestea am gasit astrograme care sunt destul de bine realizate si de multe ori chiar m-am regasit in descrierile facute.
Inca cateva locuri unde buteti obtine cateva astrograme dragute

http://www.dsclex.ro/astrolog/1astro1.php

Iar aici gasiti un soft foarte interesant pe care il puteti folosi gratis timp de o luna :)

http://www.world-of-wisdom.com/02_software/software.htm

Mugur said...

Kami, nici eu nu sunt un fan al horoscopului. Ma mai delectez cand cu el cand ajung intamplator pe vreun site pe care e postat vreunul :)
Saru' mana pentru link-uri. Am intrat si am gasit tot felul de chestii interesante :)

Kami said...

din pacate eu nu am reusit sa citesc fisierul pe care l-am obtinut de pe site-ul recomandat de tine, dar gasesc eu vreun prieten la care merge :)

Mugur said...

Kami, fisierul obtinut de pe site poate fi citit tot pe site. Ideea lor este sa nu introduci de fiecare data datele atunci cand vrei sa-ti generezi harta astrala sau sa o compari cu harta astrala a altei persoane. Din pacate, site-ul este destul de putin intuitiv si m-am tot invartit pe acolo pana am reusit sa fac diverse chestii :)

Mugur said...

Kami, fisierul obtinut de pe site poate fi citit tot pe site. Ideea lor este sa nu introduci de fiecare data datele atunci cand vrei sa-ti generezi harta astrala sau sa o compari cu harta astrala a altei persoane. Din pacate, site-ul este destul de putin intuitiv si m-am tot invartit pe acolo pana am reusit sa fac diverse chestii :)

Kami said...
This comment has been removed by the author.
Kami said...

Tocmai am descoperit si eu asta...lmao se vede ca reteaua eterica e si mai rapida dect net-ul. Am receptionat mesajul mental inainte :)))
Super mersi muuult de link, pare destul de bine facuta astrograma. Acum ma distrez cu ea ^-^

P.S. cand ma entuziasmez scriu repede si cu greseli... sper ca nu se iau in calcul :)

Mugur said...

Kami, eu inca ma mai distrez cu cele 28 de pagini printate de pe site care imi arata influentele diverselor planete. Inca nu m-am prins de toate chestiile dar imi place sa le citesc :) Si eu cred ca astrograma este bine facuta :)

Iar apropo de greseli, nu se iau in calcul :) Si eu cand ma entuziasmez tastez repede si mai 'inghit' litere sau fac alte chestii din astea :) Asa ca stiu cum e :)

Kami said...

O sa gasesti tot cam pe atatea pagini si in link-urile de la mine :)
Eu am deja un biblioraft plin,ca si tine din cand in cand imi face bine sa le citesc :)))

Mugur said...

Kami, da, am 'colectionat' si eu o multime de informatii. O sa le citesc pentru ca sunt sigur ca o sa gasesc pe acolo tot felul de indicii interesante :)

Adrian said...

Nu cred ca as putea sa imi incredintez destinul unui horoscop, dar cred ca e si el o parere...

Mugur said...

Adrian, asa este. Cumva horoscopul ofera o perspectiva posibila. Nici eu nu mi-as incredinta destinul unui horoscop, oricat de bine facut ar fi el :)