Friday, 19 June 2009

Cum ar fi sa te imbratisezi chiar acum?

"Avem nevoie de 4 imbratisari pe zi pentru a supravietui. Avem nevoie de 8 imbratisari pe zi pentru a ne mentine pe linia de plutire. Avem nevoie de 12 imbratisari pe zi pentru a ne dezvolta." spunea Virginia Satir, psihoterapeut cu o contributie deosebita la dezvoltarea terapiei familiale si a Constelatiilor Sistemice.

Image credits: Tribe

Ieri, pentru mine a fost ziua in care am depasit cele 12 imbratisari pe zi :) Tu cate imbratisari iti oferi? Stii, poti sa te imbratisezi si singur/a in zilele in care numarul nu iese la socoteala :) Cum ar fi sa te imbratisezi chiar acum?

28 comments:

ajnanina said...

buna dimineata...
o imbratisare virtuala si pentru tine... :)

cifrele sunt relative, ar insemna ca multi dintre cei care se plimba printre noi / printre care ne plimbam sa nu fie oameni vii...

da, ne putem imbratisa singuri, putem face rezerve, putem imbratisa pe oricine se lasa :)

mi-au venit in minte cuvinte ale lui Jacques Salome (zambesc acum, vazandu-te in mintea mea :)) care zice...
,,te imbratisez pe tine pentru ca nu pot imbratisa lumea intreaga de care as avea nevoie ca sa te inlocuiesc"
si le inteleg acum diferit...

mi se par atat de copilaresti si egoiste...

Cristian Lisandru said...

Aş vrea ca zilele să conţină din ce în ce mai multe îmbrăţişări. Din tot sufletul, nu trucate sau forţate... Mugur, vrei să declarăm ziua îmbrăţişărilor pe bloguri? N-ar fi rău deloc...

vilo13 said...

S-a mai încercat ceva de genul.
În Roman am citit (tot pe-un blog) că s-au oferit îmbrăţişări "gratuite".
Nu sunt convins că avem nevoie de X îmbrăţişări pentru a putea... nu-ştiu-ce.
Ştiu însă sigur c-avem nevoie de ele oricând.
Agitaţia cotidiană ne face să uităm de asta. O fi rău, o fi bine ?!
O îmbrăţişare caldă pentru tine :)

Lucian Vâlsan.

Vania said...

Acum n-aş vrea să mă îmbrăţisez, mă spăl întâi...

Leo said...

La mine e inca dimineata - asa ca buna dimineata Mugur !

Tu ne inveti sa ne spuneam "Te iubesc !" in oglinda, sa ne imbratisam... Ai si tu dreptate - daca noi nu ne iubim, cine sa ne iubeasca ?
Din fericire, nu e nevoie sa ma imbratisez singura. Am un furnizor de imbratisari personal !

adriana said...

Mie-mi place sa fur imbratisari.

Tzanc said...

Salut . Ce zici de un schimb de linkuri cu http://www.tzanc.wordpress.com ? Pe mine ma treci "Tzanc Blog" daca vrei.Astept raspunsul tau . Multumesc.

Mikka said...

Mugur draga, O imbrrratisssaaaarre maaaaaaaaarrre pentru tine! Si pentru toti cititorii tai!

Nu numai ca ma imbratisez, da' ma si pup!
Si pup "la voi toti" cu pupici magici!

Am facut un free hugs de 8 martie anul trecut. Ti-am povestit. Un experiment datator de multe experiente...
Ciudata e lumea asta. Inca are frici, de alea de care vorbeai ieri... Frica de imbratisare exista. Stiai?
Noroc ca exista si placerea, de multe ori bate frica.
Asa ca... sa ne imbratisam si sa ne bucuram, asadar!
Asa dar, tare frumos. Multumim!

Camelia said...

spunea cineva Imbratisarea se da si se primeste..fara cuvinte..
asadar Imbratisare!

Geanina Codita said...

ha, ha ,ha! la câte îmbrăţişări dau zilnic am depăşit norma de mult. O să mi se ridice o statuie pe care voi o să o arătaţi cu degetul şi o să spuneţi"Ha, ha, ha, ia uite cum ai ajuns dacă n-ai avut măsură". Îmbrăţişări calde din tot sufletul către toţi cititorii tăi.

gabi said...

Imbratisari, daaaa
multe, multe...
fara numar :))))

Radu said...

Acuma inteleg de ce majoritatea doar ca supravietuim :)

Karyn Taulescu said...

O imratisare chiar si virtuala cititorilor tai! Si tie, cand te vad cu prima ocazie, personal! :)))

Mugur said...

Buna dimineata, Ajnanina.
O imbratisare virtuala si pentru tine :)

Cifrele sunt relative si orientative, la fel ca si cantitatea de apa pe care e bine sa o bem zilnic :)

Imi place ideea cu rezervele :) desi nu stiu daca ele se reporteaza de la o zi la alta. Nu cred :)

Mugur said...

Cristian, multe activitati si gesturi au devenit automate si nu mai sunt facute din tot sufletul, sunt fortate, mecanice... Super ideea cu ziua imbratisarilor pe bloguri! Mi-ar placea sa fie in fiecare zi! Si, daca stau sa ma gandesc, ea chiar este in fiecare zi. In fiecare zi cand ne oferim cate o postare minunate, de fapt, ne imbratisam cu totii.

Mugur said...

Lucian, asa este. A fost e curand Ziua Imbratisarilor Gratuite care a durat ore... Voluntari au iesit pe strada si au oferit imbratisari trecatorilor. Imi da senzatia de ceva pe cale de disparitie din moment ce a fost nevoie sa inventam o zi speciala pentru a face asa ceva. Imbratisarile vin din tot sufletul iar daca le "programam" inseamna ca o facem fortat, la ora X, in ziua Y...
Agitatia cotidiana ne face sa uitam de tot felul de activitati atat de umane si de bune pentru noi.
O imbratisare calda si pentru tine :)

Mugur said...

Vania, eu ma mai imbratisez si inainte de a ma spala... :)

Mugur said...

Buna dimineata, Leo!

Leo, si eu am ajuns la concluzia ca, daca noi nu ne iubim, atunci cine sa ne iubeasca? Cum ar putea cineva sa iubeasca o persoana care nu se iubeste? Si, mai mult decat atat, cum am putea recunoaste iubirea daca nu am cunoaste-o?

Da, furnizorul de imbratisari personal este varianta optima :)

Mugur said...

Adriana, poate ca ar fi mai simplu sa oferi imbratisari in loc sa le furi. Sau sa faci si una si alta :)

Mugur said...

Tzanc, multumesc pentru propunere.

Mugur said...

Draga mea Mikka, o imbratisare mare si multe pupaturi!
Da, imi amintesc ca mi-ai povestit despre experienta ta de anul trecut de Ziua Imbratisarilor Gratuite. As fi vrut sa experiemntez si eu anul asta numai ca s-a intamplat pe la pranz si nu am avut cum sa ajung.
Ne imbratisam si astazi! :)

Mugur said...

Camelia, imi place :) Multumesc.
O imbratisare! De fapt, mai multe!

Mugur said...

Geanina, super! Imbratisarile nu se consuma, din contra! Iar tu cum oferi atat de multe, cu siguranta ca si primesti multe, multe!
Multe imbratisari calde si din toata inima!

Mugur said...

Draga mea Gabi, multe, multe imbratisari! Fara numar :)))

Mugur said...

Radu, poate ca e momentul sa facem mai mult decat sa supravietuim :)

Mugur said...

Karyn, o imbratisare virtuala si una personala cu prima ocazie cu care ne vedem :)))

Adrian said...

O imbratisare, nu costa nimic, aduce alinare, ofera sprijin, afera protectie, ofera caldura...

Mugur said...

Adrian, intr-adevar, o imbratisare nu costa nimic si ofera atat de multe!