Saturday, 20 June 2009

"Invata de la PROfesionisti!"


A venit si vacanta mare si, odata cu ea, si Scoala de Vara Media Pro organizata de catre Fundatia pentru Educatie si Dezvoltare Media Pro.

Copiii cu varste intre 7-14 ani si adolescentii (15-18 ani) pot avea o vara minunata invatand limba engleza, pictura, actorie si regie, jurnalism, dans si muzica.

Sesiunile de doua ore se desfasoara de doua ori pe saptamana iar copiii se distreaza, invata si isi fac prieteni noi.

Daca aveti copii sau aveti prieteni care au copii, atunci le puteti oferi cateva activitati de vacanta speciale in perioada 2 iulie - 1 septembrie:

Curs de Limba Engleza (nivel incepatori; nivel mediu-avansati) - 50 lei/sesiunea (curs sustinut de prof. univ. Maria Antoaneta Lorentz, profesor Universitatea Media)

Curs de Actorie & Regie - 50 lei/sesiunea (curs sustinut de actrita Anca Sigartau si Cristian Negoescu)

Curs de Pictura - 40 lei/sesiunea (curs sustinut de prof. Violeta Chirculescu, profesor Liceul Dimitrie Cantemir)

Curs de Jurnalism - 40 lei/sesiunea (curs sustinut de conf. univ. Liana Ionescu, profesor Universitatea Media)

Curs de Dans - 40 lei/sesiunea (curs sustinut de prof. Doina Georgescu, profesor Liceul de coregrafie "Floria Capsali")

Curs de Muzica - 40 lei/sesiunea (curs sustinut de prof. Cornelia Iurevici, profesor Liceul de muzica "George Enescu")

In functie de optiunile cursantilor se aplica discount-uri.

Participantii beneficiaza si de un tur al Studiourilor Media Pro, de la Buftea, dar şi al redacţiilor Ştirilor Pro TV ori ale altor companii din cadrul trustului!

Pentru mai multe detalii si formularul de inscriere il puteti contacta pe Cornel, "motorul" Scolii de Vara, sau
Fundatia pentru Educatie si Dezvoltare Media Pro
Str. Jean-Louis Calderon nr. 33, Bucuresti
Tel: 021 310.37.94/95 int.31
Mobil: 0744.689.854, 0745.986.948

10 comments:

Cristian Lisandru said...

Indiferent de domeniu, de PROFESIONIŞTI va fi întotdeauna nevoie. Iar Profesioniştii trebuie să aibă grijă să formeze, la rândul lor, alţi profesionişti...

Mugur said...

Cristian, da! Profesionistii formeaza alti profesionisti. Avem nevoie de oameni capabili!

adizzy said...

of nu mai intru in grupa de varsta :(( (trecem peste partea e in bucuresti)cursul de actorie/regie suna tare bine..oricum initiativa e foarte buna :)

Tzanc said...

Si eu te-am adaguat la blogroll . Ms pentru colaborare !

First L said...

Ce fain! :D
Păcat că am trecut de vârsta cea mai mare acceptată în această educaţie de vară, dar sunt şi alternative... adică internetul... orice poţi învăţa şi de pe internet... trust me... am experienţă în asta :P

ajnanina said...

mda...
dau si eu mai departe informatia, cu regretul de a nu beneficia direct :)

Mugur said...

Adizzy, nici eu nu mai intru in grupa de varsta :))) Si pe mine tot cursul de actorie/regie m-ar fi interesat :)

Mugur said...

Tzanc, multumesc si eu.

Mugur said...

First L, da, e o initiativa tare faina!
Si eu cred ca Internetul este o sursa super tare pentru tot felul de informatii. Din pacate, Internetul nu se poate substitui unui curs unde interactionezi si cu alti cursanti si faci tot felul de chestii practice :) Oricum, si eu caut orice pe Internet. Nu ma mai uit prin vreo enciclopedie daca am conexiunea la indemana :)

Mugur said...

Ajnanina, asta e :) Macar altii sa beneficieze daca noi am depasit limita de varsta :)