Monday, 8 June 2009

Povestea focului

Privea mesmerizat cum danseaza si cum unduirile ii sunt proiectate pe unul din pereti. Ar fi vrut sa intinda mana si totusi nu indraznea. Ceva, poate chiar instinctul de conservare, ii spunea sa nu o faca.

Pupila i se dilata de la atata lumina si avea o lucire ciudata in privire. Nu mai reusi sa reziste miscarilor sarabandice si intinse mana.

Flacara focului ii parli pielea...

Image credits: Testriffic.com

Textul a fost inspirat de indemnul Ajnaninei de a spune o poveste legata de foc :)

22 comments:

ajnanina said...

multumesc, Mugur...
fascinatie intensa...
amagire si dez-amagire, intrare in realitate... :)

acu, sincera sa fiu, daca ma aflu intr-o astfel de situatie fara martori, chiar stiind, tot pun mana :)

Mikka said...

Hmmmm... tentatie prea mare, nu? Chiar daca stim ca arde, tot incercam sa atingem.
Interesant e ce urmeaza. Dupa ce ne-am ars... :)))

Mugur said...

Ajnanina, si eu multumesc pentru indemn :)
Amagire, dez-amagire, realitate, i-realitate... :)

Marturisesc ca, de cele mai multe ori, si eu fac la fel. Mai bine sa-mi faca rau decat sa-mi para rau :)))

Mugur said...

Mikka, sunt momente in care cedam tentatiilor, asumandu-ne riscurile :)))
Iar daca ne ardem, poate ca mai invatam o lectie. Oricare ar fi ea :)))

Leo said...

E atat de fascinant, incat iti vine sa-l atingi ! Rezisti tentatiei, pentru ca El e intangibil !

P.S. : Hihi, Mugur, reinventezi DEX-ul ! Colega ta cu canapeaua o sa se uite "mesmerizata", saraca, dansurile "sarabandice" ale cuvintelor tale...
Imi place ca esti jucaus in exprimare !

gabi said...

Ar fi trebuit sa intinzi mana :)

Mugur said...

Leo, focul m-a fascinat inca de mic in ciuda avertismentelor de genul "Nu te mai juca cu focul ca o sa faci pipi in pat" :)

Multumesc pentru apreciere :) Nici macar nu am realizat ca as putea reinventa DEX-ul :)

Mugur said...

Gabi, chiar a intins mana :)

gabi said...

:)

adizzy said...

poate o fi scurta povestioara da lasa loc de multe continuari si adaugari, mi-ar venii cateava idei ...ceea ce o face foarte interesanta...

Cristian Lisandru said...

Atingerea focului. Dureroasă dar fascinantă...

Geanina Codita said...

Stii cum e vorba aceea "nu te juca cu focul fiindca ai sa te arzi!"dar cred ca asta evalabil cand ne nastep apoi ne ardem si spunem"cine s-a fript cu ciorba, sufla si-n iaurt" si arderile pot continua fiindca ne ajuta sa mai dam jos ceva kilograme. Ochiul tau magic ne indeamna sa-l atingem spre a ne convinge ca este real. Acum ramane de vazut cine-i poate rezista, poate Cristi fiindca la el gasesti cate o pereche in fiecare postare(aproape). O seara buna, de fapt noapte buna!

Mugur said...

Adizzy, multumesc frumos. Da, am lasat finalul deschis astfel incat fiecare sa poata continua povestirea asa cum vrea :)

Mugur said...

Cristian, atingerea focului este fascinanta si poate fi si ne-dureroasa :) Depinde de distanta si de foc :) Mi-aduc aminte de o demonstratie de la circ cand un domn de acolo se juca cu focul si nu patea nimic :) Asa am aflat ca exista si foc care nu arde, focul bengalez :)

Mugur said...

Geanina, super! Imi plac arderile productive :) Si mai ales cele care mai "topesc" kilogramele de grasime in plus :)
Eu nu i-am rezistat ochiului magic, recunosc :)
O zi minunata!

elena marin-alexe said...

Pentru mine este foarte interesant simbolul focului: purificarea.

Adrian said...

Foc, cenusa, un nou inceput...

Mugur said...

Elena, si pentru mine simbolul focului este purificarea si renasterea...

Mugur said...

Adrian, si pe mine focul ma duce cu gandul la pasarea Phoenix...

Kami said...

Flacara focului ii parli pielea...iar focul i se strecura prin piele in rauri lichide si fierbinti, ii patrunse adanc in fiecare celula topind helixuri sparte si recristalizandu-le in noi si noi forme de aur.

Scuze dar nu m-am putut abtine. M-am identificat prea mult povestea si aveam nevoie de un final ^-^

Foarte frumos, iar imaginea este minunata :)

Mugur said...

Super finalul oferit de tine, Kami! Imi place mult!
Am lasat finalul deschis tocmai pentru ca pot aparea atatea lucruri minunate, precum cele carora tu le-ai dat viata! :)

tino said...

bine da asta ai inventat-o tu?