Saturday, 13 June 2009

A Reason, A Season, A Lifetime

People come into your life for a reason, a season or a lifetime. When you know which one it is, you will know what do for that person.

When someone is in your life for a REASON, it is usually to meet a need you have expressed. They have come to assist you through a difficulty, to provide you with guidance and support, to aid you physically, emotionally or spiritually. They may seem like a godsend and they are. They are there for the reason you need them to be. Then, without any wrong doing on your part or at an inconvenient time, this person will say or do something to bring the relationship to an end. Sometimes they die. Sometimes they walk away. Sometimes they act up and force you to take a stand. What we must realize is that our need has been met, our desire fulfilled, their work is done. The prayer you sent up has been answered and now it is time to move on.

Some people come into your life for a SEASON because your turn has come to share, grow or learn. They bring you an experience of peace or make you laugh. They may teach you something you have never done. They usually give you an unbelievable amount of joy. Believe it, it is real. But only for a season.

LIFETIME relationships teach you lifetime lessons. Things you must build upon in order to have a solid emotional foundation. Your job is to accept the lesson. Love the person and put what you have learned to use in all other relationships and areas of your life. It is said that love is blind, but friendship is clairvoyant.

Thank you for being part of my life!

Image credits: Prayer

Oamenii iti apar in viata pentru un motiv, un anotimp sau o viata intreaga. Iar atunci cand stii pentru ce, vei sti si ce sa faci pentru acea persoana.

Cand cineva este in viata ta pentru un MOTIV, este, de obicei, pentru a satisface o nevoie pe care ai exprimat-o. Ei au venit sa te ajute in momente dificile, sa-ti ofere ghidare sau sustinere, sa te ajute fizic, emotional sau spiritual. Ei pot parea un dar Divin si chiar sunt. Ei sunt aici pentru motivul pentru care tu ai nevoie ca ei sa fie. Apoi, fara ca tu sa faci ceva gresit sau intr-un moment nepotrivit, aceasta persoana va spune sau va face ceva astfel incat sa puna capat acestei relatii. Uneori ei se prapadesc. Alteori pur si simplu dispar. Cateodata fac ceva si te forteaza sa iei masuri. Ceea ce e nevoie sa constientizam este ca nevoia noastra a fost satisfacuta, dorinta noastra a fost implinita, ei si-au facut partea lor de munca. Rugaciunea pe care ai spus-o a primit raspuns si acum e timpul sa mergi mai departe.

Unii oameni apar in viata ta pentru un ANOTIMP, pentru ca a venit vremea ca tu sa oferi, sa cresti sau sa inveti. Ei iti aduc o experienta plina de pace sau te fac sa razi. Te pot invata ceva ce nu ai facut vreodata. Ei iti ofera o cantitate incredibila de bucurie. Crede, este real. Dar doar pentru un anotimp.

Relatiile de-O VIATA te invata lectii de viata. Lucruri pe care sa cladesti astfel incat sa ai o fundatie emotionala solida. Iar partea ta este sa accepti lectia. Iubeste acea persoana si pune in aplicare ceea ce ai invatat si in alte relatii si zone ale vietii tale. Se spune ca dragostea este oarba, dar prietenia este clarvazatoare.

Va multumesc ca faceti parte din viata mea!


25 comments:

Cristian Lisandru said...

Mugur, eu sunt încântat că am descoperit un om deosebit, cu poftă de viaţă şi putere de muncă imensă. Citesc de fiecare dată cu mare plăcere tot ceea ce postezi şi nu există niciun text care să nu te trimită la aprofundarea mesajului său. O zi excelentă îţi doresc şi la bună recitire!

Anonymous said...

cum va suna rugaciunea mea viitoare...

,,Doamne, viata nu e alcatuita doar din lectii si misiuni, ci mai ales din dragoste.
si de aceea, Doamne, da-i voie ingerului Tau sa mai ramana o vreme langa mine..."

ajnanina said...

iti multumesc si eu, Mugur...

Mugur said...

Cristian, multumesc mult pentru cuvintele frumoase! Si eu te citesc cu mare drag si placere si sunt bucuros ca am descoperit un om complex, un scriitor si un poet de exceptie, cu multa energie si resurse inepuizabile de a vedea frumosul in forma lui pura.
O zi minunata iti doresc, Cristian!

Mugur said...

Anonim, tare frumoasa rugaciunea ta! Sunt sigur ca ingerul este cu tine tot timpul. Cu o energie atat de frumoasa si buna, nici nu ar avea cum sa nu fie cu tine.

Mugur said...

Ajnanina, si eu iti multumesc...

Geanina Codita said...

Am intalnit oameni din ambele categorii, de la fiecare am invatat. Mintea mea doreste acest lucru atunci cand intalneste persoane care TRAIESC, care privesc viata ca pe ceva unic. Ador oamenii de acesta calitate iar tu prin aceste mesaje ne ajuti sa ne cunoastem mai bine unii pe ceilalti si sa descoperim frumosul. Iar pentru asta ma inclin si iti multumesc. O zi minunata precum acesta postare!

Mihaela said...

Sambata 20 iunie ora 19.00



Scriitoarea Mihaela Moraru(Maya) vă invită la o nouă lansare de carte. Evenimentul are loc la
Muzeul National al Literaturii Romane(Sala Rotunda)
Bulevardul Dacia Nr. 12, sector 1, Bucuresti
Tel: 021-2129651 Vă aşteptăm

Mikka said...

"Oamenii iti apar in viata pentru un motiv, un anotimp sau o viata intreaga. Iar atunci cand stii pentru ce, vei sti si ce sa faci pentru acea persoana."

...

Am pastrat o vreme tacere.
Superba postare, densa si totusi aerata, usoara si blanda, ca si aceasta zi...

Atata timp cat este si fim impreuna, putem merge alaturi de oamenii din viata noastra atat de fumos! Asa cum spui, stiind ce sa facem unii pentru altii.

Darul de a fi impreuna e nepretuit... Dar incercand sa ne dam seama cat valoreaza pentru noi, reusim sa facem din acea vreme petrecuta impreuna o frumoasa intrebuintare a timpului vietii noastre.

Ma bucur ca viata ne-a adus impreuna si astept urmatoarea cafea cu frisca sa radem iara, cat mai mult!

gabi said...

Mugur,
de departe acest articol al tau este unul din cele mai frumoase si complete lectii de viata din cate am citit eu pe blogul tau :)
Sunt bucuroasa ca ai postat asta !

Anonim,
ingerul va ramane langa tine pana cand vei fi pregatit sa renuntati unul la altul ori sa ramaneti impreuna forever atunci cand acel inger va insemna pentru tine ceea ce defineste Mugur in articol ca fiind lectia de-o viata. Da, plina de dragoste !

Bravo, Mugur !

Kami said...

*hugs* Eu iti multumesc Mugur, si tie Jeanina, Gabi, Mikka <3
Suntefi frumosi, minunati si va iubesc din tot sufletul!
Postarea este superba...pur si simplu nu mai pot spune altceva...

Multumesc!

Camelia said...

Desi va cunosc putin..virtual, sunteti minunati cu totii..
Mugur are subiecte pline de inspiratie..
Ajnanina si Mikka v-am trecut pragul si povestiti minunat..
Kami, Geanina, Mihaela, Gabi..
ma bucur ca am descoperit o frantura din Sufletul vostru ..si multumesc tuturor..m-ati mai scos putin din "salbaticia" mea cu cuvintele voastre.

ajnanina said...

buna dimineata
ieri, cuvintele astea imi pareau triste, si in loc sa vad lectia de viata, vedeam doar despartirea.
dar, cum evolutia e inevitabila, de ieri si pana azi am dat tristetea la o parte si am inteles.
nu pot avea parte de mai mult decat pot primi in momentul respectiv. o inghetata de-o cupa :)
ma bucur de fiecare clipa si multumesc pentru ea.

Mihaela said...

Iti foarte multumesc pt incurajare, de e posibil sa ajungi....ne vom gasi cu totii acolo....cei care au deschis ochii, spre cei care inca nu i-au deschis inca!

Iubire in iubire!

Maya

Adrian said...

Placerea a fost mereu de partea me sa te vizitez, de la fiecare om ai ceva de invatat si ma refer si la oamenii rai, toate au un scop in lumea asta, cel mai mare si cel mai important scop eu spun ca este cel al cunoasteri, a invata de la altii, a evolua...
Fericirea se gaseste in fiecare din noi, trebuie doar descoperita.
O saptamana placuta!

Mugur said...

Geanina, si eu iti multumesc pentru postarile tale minunate care ofera atatea perspective si care ne ajuta sa ne descoperim asa cum suntem, fara a face compromisuri. Privind viata asa cum este ea, descoperim cat de unica si cat de bogata este.
O saptamana minunata iti doresc!

Mugur said...

Mikka, asa este, este atat de frumos cand mergem impreuna cu oamenii din viata noastra! Calatoria este mai placuta, ne putem ajuta si sustine reciproc si ne putem bucura impreuna de miracolele care apar la tot pasul!

Si eu ma bucur ca viata ne-a adus impreuna si de-abia astept urmatoarea cafea, cu multa buna dispozitie, ras, povestiri si discutii minunate!

Mugur said...

Gabi, multumesc! Mi-am dat seama cat de multi oameni minunati cunosc si cat de multe am invatat si am de invatat si am simtit nevoia sa exprim asta. Iar cand am vazut clipul, m-am gandit ca textul e atat de minunat incat il pot prelua si oferi tuturor persoanelor dragi!

Mugur said...

Kami, multumesc! Frumusetea se afla in ochii si in sufletul privitorului!
Si eu iti multumesc pentru toate postarile tale minunate care scot la lumina frumusetea in forma ei pura!

Mugur said...

Camelia, si eu iti multumesc! Gandurile tale sunt pline de profunzime si ofera unghiuri atat de minunate incat cititorul descopera jumatatea plina de fiecare data.

Si imi permit sa te citez cu un fragment de-al tau care mi-a placut mult:
"Si Soarele a uitat cine este pentru a-si putea recunoaste si gasi stralucirea..

. Inca se uita la alt om si il vede ca e bun sau rau... Frumos sau urat... Inca toate sunt bune sau rele..."

Mugur said...

Buna dimineata, Ajnanina!
Si eu sunt recunoscator pentru inghetata mea cu o cupa. Poate ca acum nu suntem pregatiti, asa cum spuneai si tu, sau poate ca acum ne bucuram mai mult de faptul ca savuram o inghetata, indiferent de cate cupe are ea. Si stiu ca, la un moment dat, vom primi si o inghetata cu trei cupe :)

Mugur said...

Mihaela, voi incerca sa vin la lansare. Mult succes si sunt sigur ca va fi totul bine!

Iubire in iubire!

Mugur said...

Adrian, multumesc! Si pentru mine este o placere sa te vizitez. Si, de fiecare data, ma bucur de imaginile minunate suprinse de tine sau de textele tale care ne indeamna sa reflectam asupra unor aspecte importante si interesante.
Si da, fericirea se gaseste in fiecare dintre noi si, chiar daca nu reusim sa o gasim de fiecare data, ea se afla acolo si ne astepta sa o redescoperim.
O saptamana la superlativ!

DoarATAT said...

MOTIV
de-o ZI
de-un ANOTIMP
de-o VIATA
...
de-o : ... INIMA ... ACASA
.
.
,
cand revii din concediu ?
cand ne "revedem" in Real ?
,
eu de 6 luni NU fac ... decat NIMIC
- ma apar
- ma apar
- incerc niste ATACURI
- iar ma apar
Deci: "ma SUFOC" ... facandu-i jocul !
- te astept (poate cu un tel. ?)
~
Stiu CAT esti de ocupat SI ma bucur ca TI-AI permis ... O Vacanta !
Sincer.
Acum ... FUG !
~,

Mugur said...

DoarATAT, mi-am luat o vacanta ceva mai lunga si acum am revenit si sper sa imi fac timp sa incep iar sa scriu pe blog :)
O zi la superlativ!