Saturday, 4 July 2009

Stiam eu! / I knew it!

- Stiam eu ca o sa-ti placa!
- Stiai?
- Da! Ai zambit cand ti-am adus cactusul!
- Si...?
- Stiam eu ca iti plac florile care se uda rar. Nu ca ai fi o lenesa, dar esti mai... comoda.
- Am zambit pentru ca ma gandeam cum de mi-ai adus un cactus. Nu imi plac cactusii pentru ca nu sunt Feng Shui. Si imi plac florile cu tulpina suculenta si imi place sa le ud dimineata cand imi beau cafeaua.
- Dar eu am presupus ca...
- Chiar nu inteleg... Pui atatea intrebari si, cu cactusul asta, ai preferat sa presupui...
- Pai eu am presupus ca... iti plac cactusii...

Image credits: Toxel.com

- I knew you were going to like it!
- You knew?
- Yes! You smiled when I brought you the cactus!
- And...?
- I knew you like flowers that are watered rarely. Not that you are lazy, but you are rather... relaxed.
- I smiled because I was thinking about the reason you brought me a cactus. I don't like cacti because they are not Fen Shui. I like flowers with succulent stems and I like to water them in the morning when I drink my coffee.
- But I thought...
- I quite don't understand... You ask so many questions and, with this cactus, you preferred to assume...
- Well, I assumed... you liked cacti...

54 comments:

gabi said...

Hmmm...
Deci nu e bine sa presupui. :)
Exista erori in intuitie ?
O zi frumoasa, Mugur !

doareu said...

Mie imi plac cactusii. Da, posibil ca sunt o fire comoda...
E aiurea sa ne dam mereu cu presupusul. Uneori, adesea de cele mai multe ori ne inselam amarnic.
Zâmbete şi bucurii.

Mihaela Petrescu said...

M-a cutremrat fotografia!

Adrian said...

Bine ca nu a presupus ca ii place o planta carnivora :)
sunt frumosi cactusii fac flori superbe

Mikka said...

Ce ti-e si cu presupunerile astea!
Ori, daca tot presupun, asta o fi din ciclul "Si cactusii sunt iubiti, nu-i asa?"

Dincolo de frumusetea teoriilor si practicilor despre comunicare, acum aleg sa imi placa sa presupun... Uneori, oprita totusi inainte sa ajunga la zgariere, joaca asta de-a presupunerea poate fi chiar placuta. Mai ales cand nimeresti sa fi ghicit chiar.

Stii, azi chiar am luat de la Timbark suc de cactus...

Presupun vreun gand de "que coincidencia?"

ajnanina said...

culmea... dupa ce pui atatea intrebari... :))

nici o problema, ii mai pui cateva intrebari prin care sa isi dea seama ca intr-adevar ii placeau cactusii, doar ca nu si-a dat seama pana acum...

asta daca nu cumva situatia era exact pe dos...

caz in care te opresti o clipa, respiri profund si ii spui: ,,acestea sunt intrebarile potrivite"...

ajnanina said...

... iar de fotografie nu mai zic nimic, sper sa n-o visez :)))

PACO said...

geniala poza

Geanina Codita said...

Dau şi eu cu presupusul, e doar 6 dimineaţa , însă sper ca din cauza cactuşilor să nu păţeşti şi tu ce a păţit Cristian Lisandru în urmă cu ceva timp.

A jurat atunci că nu mai scrie despre cactuşi, nu de alta dar vin VioRelele şi-l terorizează...

Îmbrăţişări peste normă şi ...cactuşi, dragă Mugur!

Anonymous said...

Beautiful :)...

I wonder how many times we give cactus and how many times we assume them...
Although the best is to receive the right flower for us, I think it’s wonderful to have such relationships much more...
And that text reminds me of some happening... :)

Rumi

Madelaine said...

Criminala poza! :)

Kami said...

Uneori e atat de placut sa presupunem ca aproape nu mai conteaza daca e adevarat sau nu... mai putin atunci cand vrem sa aflam daca si realitatea corespunde.
Confruntarea celor 2 poate uneori fi "spinoasa" si poate ca ar fi trebuit sa ne multumim cu zambetul.
Dar ce tot spun eu aici... curiozitatea e la mine mai importanta decat posibila durere. La urma urmei m-am mai intepat si pana la urma a trecut... si asa am invatat ca unele specii de cactus nu sunt user friendly... si evident tre sa mai incerci de cateva ori... si uite asa inveti ca unele specii sunt chiar dragute si nici macar nu au tepi, ci doar un puf foarte fin...
Eu m-as bucura si de cactus, si de planta suculenta... intentia cu care a fost oferita conteaza :)

Presupunem, credem, avem intuitii sau poate ca totul e doar in imaginatia noastra...

Jacktels Kochbuch said...

Nu este Presupunerea o Proprietate a noasträ , care este de Mediu , Caz sau Persoane influentatä ? Nu este posibil cä Ea a läsat intradevär asa o Impresie , si la influenzat pe el ??
Psychiologul din noi nu este tot Timpul in Viatä ( din Päcate) pe Zac, da egal...
Si Cactuusl este cel putin o Plantä foarte inteligentä ( dacä nu frumoasä)S-a acomodat in Timpul Evolutiei iei si a reusit sä isi apere Continutul iei vital( Saftul ) prin Tepusi.
El ar fii putut sä salveze Situatia dacä ar fi fost pe Zac , dacä ar fii asociat proprietatea Cactusului cu Persoana :-)))))

Salutäri

Leo said...

Si eu am primit odata unul si ma intrebam in sinea mea : ce i-o fi venit ? Saracul, a murit intre timp, dar nu pentru ca nu l-am udat...
Uneori le nimerim, alteori nu. Asa e si in viata.
Salutari multe, Mugur !

elena marin-alexe said...

Cam ciudata, dar interesanta poza.
Ma cam infioara.
Cat despre darea cu presupusul....asta nu e totdeauna 'de bine'.
Iti doresc o zi RACOROASA!

Karyn Taulescu said...
This comment has been removed by the author.
Paul said...

Ma inteleg bine cu cactusii.

Dpdv estetic sunt putin mai relaxat...

impartialul said...

mugurel, o postare la 5 zile nu ti se pare cam putin? e frumos sa-ti superi cititorii fideli?

Kami said...

Nu se supara ei... dar cu siguranta iti simt lipsa :) Ca si mine de altfel, deja ^-^

Jacktels Kochbuch said...

Hallo Mugur,

zic si eu ca ceilalti. Iti simtim Lipsa si speram cä totul este bine.

Salutäri Jacob

Handesion said...

si mie miar place... sa o fac cadou... :D

impartialul said...

bai, blogul asta a ajuns sat fara ciini? muuuuuguuuuuur, unde esti?

Mugur said...

Dragii mei, am fost plecat din Bucuresti la doua cursuri si, desi mi-am luat laptop-ul cu mine, nu am gasit timp sa intru pe blog. Acum am revenit :)

Mugur said...

Gabi, nu stiu daca exista erori de intuitie. Stiu insa ca exista mai multe 'voci' interioare care ne pot transmite mesaje. Una dintre 'voci' este cea a intuitie care ne ofera mesaje valoroase iar o alta 'voce' este cea a ego-ului. Iar 'vocea' ego-ului este de cele mai multe ori cea care ne impiedica sa fim ceea ce suntem si care ne face sa presupunem in loc sa intrebam direct.
O saptamana minunata, Gabi!

Mugur said...

DoarEu, si mie imi plac catusii. Am doi cactusi de mai multi ani, care au crescut mari iar unul dintre ei infloreste destul de des.
Da, e aiurea sa ne dam cu presupusul pentru ca de cele mai multe ori ne inselam amarnic si actionam intr-un mod care ne poate aduce tot felul de dezavantaje.
O zi plina de zambete si cu multe bucurii.

Mugur said...

Mihaela, fotografia este una ciudata si de aceea am si ales-o ca ilustratie pentru text. Si pe mine m-a cutremurat cand am gasit-o pe Internet.

Mugur said...

Adrian, si mie imi plac catusii si mai imi plac si plantele carnivore. Chiar am una pe care am botezat-o Carnie :) Iar acum, vara, este o sursa naturala de eliminare a insectelor care intra in casa :)

Mugur said...

Mikka, asa este, pana la urma este o chestiune de alegere. Putem alege sa presupunem ceva sau putem alege sa intrebam si sa aflam ceea ce am putea sa presupunem.

Sucul de cactus de la Timbark este unul din sucurile mele favorite. Prima oara l-am cumparat incitat de ideea de a bea suc de catus si am descoperit ca imi place :)

Iar coincidentele exista :)

Mugur said...

Ajnanina, buna observatia :) A pus tot felul de intrebari si niciuna nu era legata de ceea ce ii placea de fapt. A presupus pur si simplu si s-a inselat :)

Sper ca nu ai visat imaginea cu mana sadita in ghiveci :)))

Mugur said...

PACO, ma bucur ca ti-a placut poza. Pe mine m-a atras instantaneu cand am vazut-o si de aceea am si postat-o :)

Mugur said...

Geanina, multumesc! Din fericire, am 'disparut' cateva zile pentru ca am fost plecat din Bucuresti la doua cursuri si nu am reusit in acea perioada sa intru pe blog si sa raspund la comentarii si sa postez ceva nou.

O saptamana plina de zambete si multe imbratisari!

Leo said...

Asta e, Muguras ! Cand esti indragit, ai responsabilitati ! Si mai trebuie sa dai si explicatii pe unde a umblat...
Bine ai revenit !!! :)

Mugur said...

Rumi, I posted the text based on something that happened recently and I experienced as a spectator :) Assumptions may be good only when we cannot ask directly :)

Have a wonderful week!
Mugur

Mugur said...

Madelaine, este una din pozele mele favorite. E pur si simplu dementiala! :)

Mugur said...

Kami, stiu cum este :) Si eu am momente in care imi face placere sa presupun si presupun la greu :) Si, de cele mai multe ori, descopar la un moment dat ca presupunerile mele erau false :)

Si ai mare dreptate, intentia este foarte importanta! Iar daca intentia a fost una de a oferi o floare, este o intentie minunata chiar daca s-a bazat pe o presupunere :)

Iar intuitiile sunt bune atat timp cat nu confundam intuitiile cu 'vocea' egou-ului :)

Mugur said...

Jacob, asa este, presupunerea este una din tendintele omenesti, la fel ca si generalizarea sau omisiunea. Probabil ca asa ne-am invatat sa functionam :)

Ar fi fost super tare sa ii spuna ca i-a luat un cactus pentru ca i s-a parut ca seamana cu ea :)))

Si eu consider cactusul o planta foarte inteligenta care s-a adaptat de-a lungul timpului la conditii vitrege de mediu, cu apa putina sau deloc.

Salutari din Bucuresti!

Mugur said...

Leo, asa este, uneori se nimereste ca presupunerile pe care le facem sa fie conforme cu realitatea :)
Multe salutari si zambete, Leo!

Mugur said...

Elena, poza are ceva ciudat in ea care atrage. Mie mi-a placut atat de mult incat am decis sa o postez odata cu textul.
Iar referitor la presupuneri, eu cred ca ne ajuta mai mult sa intrebam direct decat sa presupunem.
Iti doresc o saptamana minunata si racoroasa!

Mugur said...

Draga Karyn, ai aflat! Am fost prezent la Festivalul de la Cannes :)))

Super tare faza!!! Multumesc! M-am distrat copios :)))

Mugur said...

Paul, si eu ma inteleg bine cu cactusii. Am chiar doi pe care nu uit sa-i ud :)

Iar relaxarea estetica e buna. Ajuta la gasirea unor perspective diverse.

Mugur said...

Impartialule, ai dreptate. E cam putin. Din pacate, desi mi-am propus sa scriu si cat sunt plecat din Bucuresti si am avut si laptop-ul la mine, nu am reusit... Iar cititorii fideli imi sunt dragi.

Mugur said...

Kami, multumesc! Si eu iti simt lipsa si sper ca te-ai acomodat cu bine si ca voi avea vesti de la tine in curand :)

Mugur said...

Handesion, super :)))

Mugur said...

Impartialule, am revenit :) Sper ca astazi sa reusesc mai pe seara sa si postez ceva nou :)

Mugur said...

Leo, bine v-am regasit!!!!
Am umblat cu folos :), pe la munte, la cursuri :)))
Ma bucur ca am revenit!
Iti doresc o saptamana minunata!!!

Leo said...

Urarile se intorc inzecit ! Multumesc pentru efortul de a ne raspunde tuturor !
Odihneste-te si revino cu forte noi ! Sunt sigura ca ai cateva lucruri de povestit...

Mugur said...

Multumesc, Leo!

gabi said...

Bine ai revenit, Mugur !
Intr-adevar ceea ce spui e corect. Mersi de aducere aminte ;)
O saptamana minunata si tie, prietene !

Karyn Taulescu said...
This comment has been removed by the author.
ajnanina said...

bine ai venit!
bine ca ai venit si ca esti ok (presupun, nu te intreb) :))) - restul nu are importanta...

Mugur said...

Gabi, multumesc! Ma simt bine ca am revenit, draga mea prietena.

Mugur said...

Karyn, presupun ca ai presupus ca un fel de ilustrare la text :)

Mugur said...

Bine v-am gasit, Ajnanina! Da, sunt OK, asa ca presupunerea ta este confirmata :))

Anonymous said...

Da, probabil, de aceea este