Monday, 20 July 2009

Who's Gonna Save My Soul?



26 comments:

Leo said...

Buna dimineata, Muguras ! Un inceput de saptamana cat mai bun !

Avem o singura inima, trebuie sa fim foarte atenti cui o dam. Parerea mea e ca mai bine nu o dam deloc, decat sa o dam cuiva care nu o merita. :)

Mugur said...

'Neata, Leo!

Asa este, avem o singura inima si am ajuns si eu la concluzia ca e mai bine sa o pastram decat sa o dam cuiva care nu o vrea sau nu are ce sa faca cu ea. :)

O saptamana minunata!

Cristian Lisandru said...

Mugur, bună dimineaţa, dă-mi voie să îţi doresc o săptămână excelentă!

Jacktels Kochbuch said...

Hallo Mugur,

semnes sie eu la Scriitori mei din inainte.


Multe Salutäri Jacob

Mugur said...

Buna dimineata, Cristian! Multumesc. Sa avem o saptamana minunata cu totii!

Mugur said...

Hallo Jacob,

Multumesc! O saptamana la superlativ sa avem!

Multe salutari!
Mugur

Radu said...

Buna Ziua - ca dimineata a fost... :)
Domnu' Mugur, te rog eu din suflet, revino la provocari si subiecte "de dezvoltat".
Sa avem sanatate si MINTE pe care sa o folosim! :)
Gand bun,
Radu

ajnanina said...

buna dimineata...
si buna, si sanatoasa,si voioasa sa-ti fie inima... la locul ei, in pieptul tau...

Mugur said...

'Neata, dragul meu Radu! (la mine e dimineata pana la ora 12.00 :)
Pai, subiectul de astazi e unul cat se poate de profund desi pare usor frivol la prima vedere :) Am simtit nevoia de ceva mai diferit zilele astea :) Si, cum lupul isi schimba parul da' naravu' ba, probabil ca o sa revin si cu altfel de postari :)
O saptamana excelenta,
Mugur

Mugur said...

Ziua buna, Ajnanina...
Da, multumec de urare, a mea e la locul ei :) Si sper ca si a ta :)

Camelia said...

Buna dimineata la amiaza..

in fiecare durere si in fiecare despartire pierdem o bucatica din Suflet. Pentru ca asa am invatat sa iubim daca suntem iubiti..ca si cum iubirea e un targ , te iubesc daca ma iubesti..
cand ne iubim fara conditii pe noi insine, iubim fara teama pe oricine, fara asteptari, si cand cineva va rezona cu iubirea oferita vom putea trai ca un singur Suflet. Asa spune teoria pe care incerc mereu sa o pun in pracica, si iese bien.:)

Ana Trofin said...

Salutare,

Cu toate ca e greu de digerat pt mine videoclipul, cred ca e adevarat intr-o foarte mare masura.....mai ales partea cand ii da inima si ii spune ca sa o ia ea, ca si asa le va compara pe urmatoarele cu ea. Asa e, pana treci de socul despartirii, urmatorii(ele) sunt mereu in umbra lui/ei.

Adrian said...

si totusi daca inima nu am dao nimanui, nu ar fi singura?

Geanina Codita said...

Bună dimineaţaaaa!!!!!!!!!!!!

Să începi şi tu săptămâna la fel de frumos cum ne-ai urat cu acestă melodie.

Îmbrăţişări peste normă, prieten drag!

ajnanina said...

inima mea e la locul ei... se mai agita, mai da sa fuga, dar pana la urma obtine ce si-a dorit, adica un pic de spatiu in plus, si o vreme e ok :)))

Karyn Taulescu said...

Interesant clipul... m-a socat un pic recunosc pentru ca este un principiu de sacrificiu foarte stravechi si foarte primitiv. Detaliul de final cand inima moare si renaste un alt "el" mi-a placut ca idee pentru ca fiecare sfarsit este un nou inceput pana la urma oricum ai privi lucrurile.

Mugur said...

Camelia, tare adevarat! Asa este, atunci cand ne iubim pe noi insine neconditionat, putem iubi pe oricine fara teama si asteptari. Sincer sa fiu nici mie nu imi iese de fiecare data :) Sunt momente in care mai confund iubirea cu satisfacerea unor nevoi :)

Mugur said...

Ana, si eu am avut senzatia ca e un clip mai greu de digerat atunci cand l-am vazut pentru prima data. Iar acum imi place din ce in ce mai mult :)

Mugur said...

Adrian, nu stiu :) Ma gandesc ca si daca ne oferim inima si ea nu este acceptata, tot singura ramane.

Mugur said...

Draga mea Geanina, cu intarziere, iti urez si eu o saptamana minunata, cu multe imbratisari si zambete!

Mugur said...

Ajnanina, e bine ca e la locul ei... :)))

Mugur said...

Karyn, unele imagini din videoclip sunt socante... Si mie mi-a placut tare mult metafora de la final in care el renaste din inima care moare. Intr-adevar, orice sfarsit e un nou inceput.

Kami said...

Profund si "disturbing"...
E o masa la care nu am stat de prea multe ori, poate pentru ca in cazul meu, si uneori in ciuda aparentelor, erau 2 inimi pe masa... iar cand era doar una cu siguranta era a mea.

Asa ca m-am ascuns si am gandit si eu ca tine, ca e mai simplu sa imi pastrez inima. Doar ca viata nu e niciodata atat de simpla... si uneori inima iti este furata in ciuda barierelor si rationalizarilor pe care le faci.
Si ca totul sa fie si mai ironic... te trezesti ca de unde credeai ca ai doar o inima, in realitate, cutia ta toracica cuprinde o multitudine de inimi(sau mai bine zis aceeasi, dar care poate fi in mai multe locuri in acelasi timp, sau chiar in timpuri diferite - daca privim realitatea dintr-o perspectiva cuantica).
Te trezesti la locul nepotrivit, in momentul nepotrivit cu inima "in protzap"...

Ma gandesc totusi ca poate totul are un scop, ca ceva bun trebuie sa iasa de acolo... ca nici o fereastra nu se inchide fara a ti se deschide o poarta.

Si mai cred ca iubirea are o paleta nelimitata de forme si culori, de mirosuri si gusturi...
de la aroma de cozonaci si vanilie a iubirii pentru bunici, mirosul de cerneala si de pagini de carte a profesorului favorit, veselia spumoasa cu textura de piatra de rau a unui prieten drag...

Asteptarile noastre sunt cele care duc la tulburatorul act al smulgerii inimii din piept... si uneori asa cum spui si tu Mugur nici mie nu imi iese...

Si pentru ca nu pot crede ca o inima poate ramane vreo clipa singura - exceptand momentele cand sunt si eu f trista ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Z_uMAjEv7EY&feature=related

Namaste! May love light your way always ^-^

Mugur said...

Kami, intr-adevar, e masa la care stam cel mai mult...

Iar apropo de inima, asa este, sunt situatii in care, in ciuda oricaror impotriviri, ne pierdem inima. Si trecem printr-un proces dureros dar din care invatam.

Saru' mana pentru videoclip! Mi-a placut si am mai invatat ceva: Metta!

O saptamana minunata, plina de Metta! :)

mimitz said...

dragut

Mugur said...

Mimitz, si mie imi place mult videoclipul.