Monday, 10 August 2009

In vacanta / On vacation

Dragii mei, plec in vacanta si nu imi iau laptop-ul cu mine. Sper sa reusesc sa postez totusi ce mai fac in vacanta via Twitter :) Totul e sa am conexiune la Internet pe telefonul mobil :)

Iar in aceasta pagina vor aparea cele mai recente 20 de postari, restul care sunt mai vechi putand fi citite dand click pe linkul mai multe postari prin Twitter :)

Sa ne revedem si sa ne recitim cu bine!

Dear friends, I am going on vacation and I am not taking my laptop with me. I hope to keep you updated via Twitter :) Hoping to have Internet connection for the mobile phone :)

The most recent 20 tweets will appear on this page, the older ones being available by clicking on the link: mai multe postari prin Twitter :)

See you soon!

Image credits: On vacation

Later edit: Am revenit si am postat micro-jurnalul de vacanta tinut prin Twitter sub forma unor capturi de ecran :)

I am back and I posted the Twitter vacation micro-journal as screen-capture images :)

27 comments:

Mihaela Petrescu said...

Enjoy! Ne regasesti la intoarcere!

vilo13 said...

Vacanţă plăcută! O meritaţi !

Geanina Codita said...

Iar pleci????
Glumeam, de data asta e vacanţa, pe care o meriţi cu prisosinţă.

Soare, tango, zile de vis şi bucurie în suflet!

Îmbrăţişări peste normă şi multe zâmbete!

Camelia said...

Draga Mugur,
Sa ai o vacanta asa cum ti-o doresti..
Have fun.

Cristian Lisandru said...

VACANŢĂ PLĂCUTĂ!!!!

gabriela said...

o vacanta cat mai placuta

adizzy said...

vacanta placuta..o meriti din plin :)

ajnanina said...

sa-ti fie bine...

Karyn Taulescu said...

Vacanta placuta !

Simona said...

Vacanta placuta, cu odihna activa si zambete :)

Mikka said...

URAAAA! VACANTAAAAA!
Vreme buna peste tot, distractie maxima si timp liber multiplicat!

criss said...

Buna,
nu stiu daca ai mai primit premiul Blog D`oro.....eu ti-l daruiesc cu placere...te asteapta pe blog-ul meu.
Pupik...o zi frumoasa :)

Adrian said...

vacanta placuta
ai un premiu la mine pe blog

gabi said...

Vacanta frumoasa !
Sa te intorci sanatos si aerisit :)

Geocer said...

Vacanta placuta si sa te intorci cu bine si cu multe subiecte interesante.

ajnanina said...

multumim de stiri...
superbe poze...
abia astept/asteptam detalii la intoarcere!

Alter Ego Blog said...

Vacanta placuta !

mihaella said...

sa te bucuri de soare si vreme buna.concediu minunat!

elena marin-alexe said...

Draga Mugur, acum ca tot esti in vacanta ce pot sa-ti urez? O super vacanta sa ai, si te astept cu forte noi si sanatate multa de la Dumnezeu.

adriana said...

ooo!!! ce bine e de unii...distractie placuta, oriunde ai fi...

adriana said...

iti multumesc pentru faptul ca urmaresti blogul meu...bazandu-ma pe vorba "cine se aseamana se aduna", imi permit sa te invit sa citesti ce am scris azi ...dupa ce citesti si vezi despre ce este vorba, da si tu mai departe la cine crezi ca e dispus sa faca o fapta buna...multumesc http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/o-grija-impartita-cu-altii-devine-mai.html

adriana said...

credeam ca te-ai intors

Kami said...

Mi-a facut placere sa te insotesc in vacanta prin intermediul fotografiilor :)
Ti-am facut cu mana peste Olanda. Nu e nevoie decat sa te ridici pe varfuri si deja ma vezi :))) (astia nu au prea auzit de munti pe aici)

adizzy said...

incepe sa ne fie dor de tine :)

elena marin-alexe said...

Sper canu ai patit nimic rau. Te asteapta prietenii virtuali, nu uita!
O seara frumoasa iti trimit!
Dumnezeu sa te pazeasca de orice rau!

Leo said...

Mugurrrr... Parca ti-am auzit glasciorul ! Ai revenit ?! :)

Mugur said...

Dragilor, am revenit pe blog. Dupa vacanta, am avut o perioada incarcata si nu am reusit pana acum sa-mi fac timp si sa mai intru pe blog. Acum am revenit si vreau sa si scriu ceva astazi si sa va vizitez din nou! Mi-a fost tare dor de voi!!!!