Monday, 16 August 2010

Katie Melua

Daca m-ar intreba cineva ce fel de muzica ascult, nu as sti sa raspund. Ascult muzica clasica la orice ora din zi si noapte: dimineata, pranz si seara. Si, chiar daca pentru unii este "so passé" (vorba prietenilor mei englezi), pentru mine genul asta de muzica este o sursa inepuizabila de energie fizica si psihica.

Bine, acum sa nu va imaginati ca iPod-ul meu este plin doar cu muzica clasica :) In urma cu cateva luni, un prieten mi-a incarcat cativa giga de muzica de club. E misto mai ales dimineata in jumatatea de ora in care incep sa se stranga oamenii care vin la cursuri.

Din cand in cand, mai prind cate o melodie la radio, pe Facebook sau la cineva pe MP3 player, care imi place si pe care o ascult ulterior atat de mult incat se uzeaza moral :) Iar de saptamana trecuta iPod-ul meu ruleaza cu stoinicie melodiile lui Katie Melua. Tipa este o britanica cu origini in Georgia si care tocmai a scos, in urma cu vreo luna, un nou album "The House". Iar doua dintre melodiile de pe acest album sunt favoritele mele: "A Happy Place" si "The Flood".



9 comments:

DoarATAT said...

Superb ! Am vizionat doar "A Happy Place" ! ( ... doar POT să mai revin, nu-i aşa ?!!)
Are influenţe "Alegria" (circ), dar şi ... din perioada lui Bocăneţ (dacă nu mă înşel ! = vezi "O portocală" cu Anda Călugăreanu !, prin "casetarea IMAGINII !!!).
Superbă "Parabola" copilului care PRIMEŞTE ... un "balon" (reluată "SUPERIOR" ... prin parabola "săritorului ... în APĂ" !).
DA !
Cât de "puţin" ne trebuie ... pentru A FI FERICIŢI !
Nu ştiu engleză, dar "simt" că despre FERICIRE-i "vorba" în cântec !
~
Mulţumesc, domnule Mugur !
~
Cornelius,

DoarATAT said...

*circ = Circul Soarelui !
~
Profit de "mica ERATĂ" !
Tocmai am vizionat şi cealaltă "propunere" URIAŞĂ !
Videoclipul este MAGNIFIC !
Este aşa de PLIN de simboluri !
...
la un moment dat, am crezut că AUD un cuvânt: prison ... probabil ÎNCHISOARE ! (sau ... PEŞTERĂ ! ... vezi PLATON !)
...
Tumultul VIEŢII !
Viaţa ESTE ... şi o confruntare !
În "confruntarea" finală ... CEI DOI "eroi" ... ajung SĂ SE AJUTE RECIPROC ! evitând astfel "Căderea" !
~
MINUNAT !
~
Cornelius,

PS: ... ACUM (de ieri !) am "propria TEMĂ" ... de "susţinut" ! Voi împrumuta "adresa" către aceste minunăţii ... după ce ÎMI ADUN "material FOTO ... pentru temă !" ... ; să mai "şi TRANSPIR niţel", nu pot lua totul ... de-a gata ! ...
~,

Mugur said...

Ma bucur tare mult, Cornelius, ca ti-a placut "A Happy Place"! In general, muzica este un instrument foarte bun pentru a ne schimba starea.
Si, asa cum bine spuneai si tu, avem nevoie de atat de putin pentru a fi fericiti!

Iar Circul Soarelui este o alta minunatie care aduce o stare de fericire :)

O zi minunata iti doresc!
Mugur

Anonymous said...

Sunt curioasa ce muzica clasica asculti pana la uzura morala..

Mugur said...

Sunt curios cum cineva poate crede ca muzica clasica ar putea sa se uzeze moral...

In acel pasaj ma refeream strict la hiturile pop. Probabil ca formularea mea a fost mai ambigua si nu toata lumea a inteles ce am vrut sa spun.

Leo said...

Da, si mie imi place Katie, am mai spus-o si ma bucur ca mi-ai dat ocazia sa o mai spun o data. Voce pura, cristalina, dar puternica.
Muzica clasica este vesnic la moda, sau, ma rog... nu tine de moda, e universala si absoluta - pot spune asa ? :D

Mugur said...

Leo, eu am descoperit-o pe Katie Melua de foarte putin timp si ma fascineaza si vocea si stilul ei.

Si eu cred ca muzica clasica este eterna :)

Cristian Panaite said...

Cool tanti Melua! Eu o descoperisem mai demult la recomadarea unei prietene. Enjoy! Pe Norah Jones o stii? Sau pe Diana Krall?

Mugur said...

Cristi, multumesc! Pe Diana Krall nu o stiam! Am cautat-o pe Youtube, i-am ascultat cateva melodii si imi place stilul ei!