Tuesday, 10 August 2010

Mind Movies

De cateva zile inbox-ul meu este invadat de mesaje de la prieteni din toata lumea, oameni interesati de dezvoltarea personala, care ma indeamna sa vizitez site-ul Mind Movies. Ce este Mind Movie? Este un software care te ajuta sa creezi filmulete pentru a vizualiza viata pe care ti-o doresti (un fel de Legea Atractiei din The Secret in varianta pentru computer), soft dezvoltat de Natalie Ledwell si Ryan Higgins si care costa 97 USD.

Sincer sa fiu, pe mine softul respectiv nu m-a convins sa-l cumpar. Pot face acelasi lucru si cu Power Point-ul de la Microsoft sau cu Keynote-ul de la Apple, programe pe care deja le am. Iar daca intrati pe pagina www.mindmovies.com/mm20videoblog, in partea din stanga sus, inregistrandu-va cu adresa voastra e-mail, puteti sa descarcati gratuit 6 filmulete facute cu acest soft.

Merita sa va inregistrati totusi pe www.mindmovies.com/mm20videoblog pentru ca, astfel, puteti sa vedeti si 5 inregistrari video interesante:

Bob Proctor despre Vizualizare
John Assaraf "Cum si de ce Vizualizarea functioneaza"
Joe VitaleBob Proctor & John Assaraf Impreuna
Ryan Higgins, Natalie Ledwell & Bob Proctor despre Manifestare
Joe Vitale & Nick Ortner despre 'EFT' ('Emotional Freedom Technique')

For the past couple of days, my inbox is flooded by messages from friends from all over the world, people interested in personal development, who urge me to visit the Mind Movies website. What is Mind Movie? It is a piece of software who helps you create movies for visualising the life you desire (the computer version of The Law of Attraction from The Secret), a programme developed by Natalie Ledwell and Ryan Higgins, which costs USD 97.

To be perfectly honest, the software didn't convince me to buy it. I can do the same thing with either Power Point of Microsoft or Keynote of Apple, programmes I already have. And, should you enter the webpage www.mindmovies.com/mm20videoblog, at the top left corner you can register with your e-mail address and download free-of-charge 6 movies made with this software.

It is worth registering though on www.mindmovies.com/mm20videoblog because you can also watch 5 interesting videos:

    2 comments:

    DoarATAT said...

    Bună Ziua !
    Domnului Mugur !
    ~
    Aici ... "m-ai pierdut" !
    Nu ştiu engleza, dar nu-mi pare rău ! Te cred "pe cuvânt" ... aşa că AŞTEPT ... pilulele !
    ~
    Cornelius,

    PS: ... deşi NU mai am TIMP (m-am apropiat de FINIŞ), poate îmi voi face timp ... să învăţ câteva cuvinte ... pentru a putea DIALOGA cu fiimea ! ...

    Mugur said...

    Buna Ziua, Cornelius!

    Stiu cum e cu TIMPUL! In ultima vreme am senzatia ca timpul trece mult mai repede si parca nu mai am timp pentru multe din activitati. Asa ca am inceput sa prioritizez iar activitatile mai putin importante pentru mine nu mai incap deloc in programul zilnic.

    Numai bine!
    Mugur