Wednesday, 11 August 2010

"Whoever is happy will make others happy, too."

Aseara am revazut spectacolul "Alegria" al celor de la Cirque du Soleil si mi-am adus aminte de copilarie si de duminicile in care mergeam la circ cu parintii. Doamne, ce bucurie!

Si mi-am mai adus aminte si de un curs de leadership la care am participat in urma cu mai multi ani si la care trainerul ne-a ilustrat cateva dintre conceptele referitoare la leadership cu imagini de la spectacolele celor de la Cirque du Soleil. Si va ofer si voua un fragment din minunatul lor spectacol ca sa va bucurati de bucuria lor :)


"Whoever is happy will make others happy, too." - Mark Twain
"Cel care este fericit ii va face fericiti si pe ceilalti." - Mark Twain

Iar daca poate inca nu te bucurai de aceasta zi minunata, cu siguranta, dupa ce ai urmarit acrobatiile canadienilor care au revolutionat lumea circului, ai o alta stare. Si poate ca bucuria ta incepe deja sa se transmita si altora pentru ca este contagioasa :)

5 comments:

Leo said...

Parerea mea ? :D
Din nou, apare ideea de "perfect life". Ne stabilim niste teluri, ne facem niste iluzii. Si, daca aceste vise raman neimplinite, se intampla tragedii.
E cu dus si intors, o chestiune delicata. Pentru ei poate e doar o afecere si-atat. Nu e rau sa-ti doresti mai mult si mai bine, dar depinde si cum o faci.

Leo said...

Am comentat gresit. Scuze. Cele de mai sus le spuneam pentru "Mind Movies".

Mugur said...

Leo, sunt perfect de acord! Este minunat sa avem vise si sa ne stabilim teluri. Totul este ca ele sa fie si realiste. Altfel, nu sunt altceva decat niste iluzii, asa cum bine spuneai si tu. Iar trezirea la realitate pote fi o adevarata tragedie.

DoarATAT said...

Alegria ! ... Mulţumesc !
Mi-ai adus aminte ... de PLĂCEREA de A ALERGA, depăşindu-ţi DUREREA, depăşindu-ţi "scuzele".
Am fost "BUN" şi la "VITEZĂ" ... şi la "FOND": cel puţin în Liceu, la "viteză" NU "mă lua" decât Paştina Ovidiu BOSE ! (dar care practica "GARDURI" ... la Dinamo !).
Eu ... fiind "reumatic" încă dintr-a treia (9 ani) ... AM FOST "SCUTIT", dar tocmai MIŞCAREA ... m-a ţinut ... şi, ÎNCĂ "mă ţine" (MAI ALES ... prin Mătănii !).
~
Cât despre "Perfecţiune" ... recent (mai acum 3-4 zile !), am văzut "pe fugă", un filmuleţ cu Nichita STĂNESCU ... din "Perioada ... de AUR" a României !
Imperfecţiunea ESTE necesară Frumosului ! Dozajul însă, trebuie "MĂIESTRIT" ... de fiecare !
~
Cornelius,

Mugur said...

Cornelius, Nichita Stanescu este unul dintre poetii mei favoriti!

In ceea ce priveste alergarea, eu nu alerg mai deloc. NU stiu daca datul cu rolele in parc intra la alergare :) In schimb, m-am decis in urma cu cateva luni sa fac miscare si merg pe jos cat pot de mult in fiecare zi. In unele zile merg mai mult, in altele mai putin.

O zi frumoasa iti doresc!
Mugur