Friday, 17 December 2010

Ce numesc eu 'acasa'

'Acasa' poate fi un concept abstract sau poate fi un loc anume. Pentru mine 'acasa' inseamna trei locuri si fiecare dintre ele are o semnificatie anume si o rezonanta incarcata de multa emotie. In primul rand, 'acasa' pentru mine este Romania. Aici m-am nascut si aici traiesc in prezent.

Tot 'acasa' pentru mine inseamna si Anglia. Este tara in care nu doar m-am simtit acasa, ci si am fost acasa, si in care continui sa ma simt acasa ori de cate merg acolo in vacanta, adica in fiecare an. Este locul in care am prieteni foarte dragi, in care am avut colegi care ulterior mi-au devenit prieteni si de care ma leaga amintiri frumoase.

Tot 'acasa' pentru mine inseamna si Bulgaria. Este tara in care am locuit o perioada si in care am intalnit oameni minunati care imi sunt prieteni desi poate nu ne-am mai intalnit de ceva timp. Este locul care pentru mine va ramane 'acasa' desi acum se afla la ceva kilometri distanta. Iar o prietena draga are un proiect de suflet care se numeste InfoBulgaria, un site care va aduce oferte speciale de vacanta in Bulgaria.

2 comments:

DoarATAT said...

SĂRBĂTORI FERICITE !
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi !
Domnului Mugur Bădărău ... aflat mereu ACASĂ !
~
... eu, mai numesc "ACASĂ" ... locul PROMIS de Mântuitor ! Acel "acasă" Final de drum ... loc de Nădejde !
Loc ce poate fi ... rătăcit Uitării, în caz de ... viceversa ! De aceea prefer SĂ DĂRUIESC din toată Inima ... atâta cât pot eu ! Pentru a-mi "aşeza ... cărămizile necesare" !
~
Cornelius, :)

Mugur said...

Cornelius, multumesc! Sa avem un an mult mai bun decat precedentul si exact asa cum ni-l dorim!