Wednesday, 15 December 2010

Primim ceea ce oferim

Oameni buni, cum necum, in ultima vreme nu am reusit sa-mi gasesc timp si pentru mine si, implicit, si pentru blog. Imi dau seama ca lipsa de timp este o scuza si ca am nevoie sa-mi planific mai bine timpul. Inca nu am gasit acea planificare optima, dar astazi am gasit timp sa postez si pe blog. Pentru ca astazi a fost o zi speciala. Au aparut cateva situatii cu un mesaj foarte clar: "primim ceea ce oferim". Iar atunci cand uitam ca avem atat de multe de oferit, poate ca este de ajuns sa ne aducem aminte sa zambim cuiva care are nevoie macar de un zambet. Uneori un zambet si o vorba buna, la momentul potrivit, pot face minuni :) Si mi-am adus aminte si de o poveste pe care v-o ofer si voua. Sper sa va placa :)



Numele lui era Fleming si era un sarman fermier scotian. Intr-o zi, pe cand muncea, a auzit un strigat de ajutor venind dintr-o mlastina invecinata. Si-a lasat uneltele si a alergat la mlastina. Acolo, plin de namol, se afla un baietel ingrozit care se lupta sa scape. Fermierul Fleming l-a salvat din ceea ce urma sa fie o moarte inceata si ingrozitoare. 

A doua zi, o trasura luxoasa s-a oprit la usa fermierului. Un nobil elegant a coborat din ea si s-a prezentat ca tatal baiatului pe care fermierul il salvase. 
- "Vreau sa te platesc", a spus nobilul. "Ai salvat viata fiului meu". 
- "Nu, nu pot sa accept bani pentru ceea ce am facut,"  i-a raspuns fermierul refuzand oferta.

In acelasi moment, fiul fermierului a aparut in usa casei.

- "Acesta este fiul tau ?" l-a intrebat nobilul . 
- "Da", a raspuns mandru fermierul .
- "Hai sa facem o afacere. Lasa-ma sa-i ofer aceeasi educatie pe care o va primi si fiul meu. Daca si el este ca tatal lui, cu siguranta va deveni un om cu care sa te mandresti."

Si asta a facut. Fiul fermierului Fleming a urmat cele mai bune scoli ale vremii, a absolvit St. Mary's Hospital Medical School din Londra si a ajuns cunoscut in lume ca Sir Alexander Fleming, inventatorul penicilinei. 

Ani mai tarziu, fiul nobilului care fusese salvat din mlastina s-a imbolnavit de pneumonie. Ce i-a salvat viata de data aceasta? Penicilina.
Numele nobilului? Lord Randolph Churchill. Numele fiului sau? Sir Winston Churchill. 

2 comments:

DoarATAT said...

Bună Ziua ! Domnului Mugur Bădărău !
~
Frumoase "pilde" revărsaţi pe Blogul dvs. Doar că ... "nici aceasta" nu este o generalizare completă !
Şi, din păcate ... eu sunt "contra exemplul" care nu lasă o generalizare ... să fie perfectă !
~
Deşi eu însumi AM RĂMAS (Mulţumesc lui Dumnezeu !) ONEST, "munca" celui care m-a clonat ... ÎNCĂ îşi derulează EFECTELE NEFASTE !!!
Eu am dăruit Iubire ! Încă mi se "RĂSPUNDE" cu ... "neputinţele personale ale celor care NU MĂ CRED !"
...
eu am ajuns LA SATURAŢIE ... de LIPSA Semenilor mei de Înţelegere a Realităţii ! SUNT complet IGNORAT, acesta fiind CEL MAI MIC RĂU care mi se întâmplă Non/Stop !
~
Vă doresc dumneavoastră şi cititorilor dvs. :

SĂRBĂTORI FERICITE !
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi !

Mugur said...

Buna ziua, Cornelius! Multumesc pentru ganduri! Ma bucur ca iti plac pildele pe care le public pe blog. Sper ca in acest an totul sa-ti mearga din plin si sa fericit!